خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

امروز دشمن در خانه خود با جنگ نرم و جنگ روایات در حال جنگ با ما است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: روزی دشمن در جنگ تحمیلی با ما می‌جنگید اما امروز در خانه خود با جنگ نرم و جنگ روایات درحال جنگیدن است.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۸۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت شهید خادم‌پر همدان در مسجد سیدالشهدا (ع) همدان ضمن تبریک ایام دهه فجر بیان کرد: در انقلاب اسلامی کشور و جهان از دوگانه ظالم و ظلم‌پذیر به دوگانه اسلام و استکبار تغییر یافت.

وی با بیان اینکه در این ۴۳ سال ما از زیر بار ظلم و زورگویی نجات یافته و از وابستگی رها شدیم، ادامه داد: فعالیت‌ها و توسعه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و ... از دستاوردهای مهمی است که بعد از انقلاب با تکیه به توان داخلی به دست آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: از اول انقلاب تا به امروز دشمنی‌های بسیاری هم از داخل و هم از خارج کشور صورت گرفته اما مسیر پیشرفت کشور متوقف نشده و همچنان با وجود برخی مشکلات پرقدرت ادامه دارد و دشمن دیگر قادر به تغییر اراده ملت در این مسیر نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرأت رویارویی با آمریکا را نداشت، افزود: ما پای آمریکا را از منطقه بریدیم و تبدیل به یک قدرت شده‌ایم و توانستیم ابهت پوشالی آمریکایی‌ها را با زدن پایگاه عین الاسد بشکنیم.

بقایی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که جنگ امروز جنگ روایات است و اگر شما روایت نکنید به جای شما روایت دیگری می‌کنند و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

وی ادامه داد: روزی دشمن در جنگ تحمیلی با ما می‌جنگید اما امروز در خانه خود با جنگ نرم و جنگ روایات درحال جنگیدن است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در رابطه با انتصاب فرمانده جدید حوزه شهید خادم‌پر همدان بیان کرد: حوزه شهید خادم‌پر به حق با تلاش فرمانده، شورا و بسیجیان این حوزه به رتبه اول تبدیل شد.

*فعالیت تیم جهادی حوزه شهید خادم‌پر در منطقه هدف

فرمانده سابق حوزه شهید خادم‌پر همدان نیز در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و عملکردهای این حوزه و گردان بیت‌المقدس اظهار داشت: منطقه این حوزه منطقه‌ای بزرگ با حساسیت‌های بالایی است و ادارات زیادی در این محدوده فعال هستند.

مهدی سیفیان با بیان اینکه به همت بسیجیان حوزه و پایگاه‌ها در چندین سال توانستیم رتبه اول را در جشنواره مالک اشتر کسب کنیم، ادامه داد: در طول این چندسال تمام تلاش خود را کردیم که چراغ پایگاهی خاموش نشود و پایگاهی به سمت تعطیلی پیش نرود .

وی افزود: برنامه‌هایی همچون کمیسیون احیا، سرکشی‌های مکرر و رفع مشکلات پایگاه‌ها، اردوها، همایش‌های خانواده و گشت‌های رضویون از جمله فعالیت‌هایی بود که به طور مرتب و جدی انجام شد.

فرمانده سابق حوزه شهید خادم‌پر همدان گفت: تیم جهادی ما چندین سال در منطقه هدف فعالیت‌های جهادی و سازندگی انجام می‌داد که برگزاری کلاس‌های علمی آموزشی، کار فرهنگی، توزیع غذا، بازسازی منازل و ساخت خانه بهداشت از فعالیت‌های تیم جهادی حوزه بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر پایگاه‌ها و تیم جهادی حوزه با کمک خیرین چندین میلیارد تومان را به کارهای خیر و جهادی اختصاص دادند، اضافه کرد: در ایام کرونا و کمک‌های مومنانه تمام پایگاه‌های این حوزه اقدام به توزیع کمک بین نیازمندان، ضدعفونی معابر و کمک به کادر درمان کردند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهدی سیفیان، هادی عاشقلو به عنوان فرمانده جدید حوزه شهید خادم‌پر همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات