فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبرداد:

افتتاح طرح‌های عمرانی با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در ایام الله دهه فجرجویبار / خدمات رسانی به مردم با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد

ساری-فرمانده سپاه کربلا از افتتاح طرح‌های عمرانی با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در ایام الله دهه فجرجویبار خبر داد وگفت: خدمات رسانی به مردم با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۰۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم افتتاح حسینیه شهدا و طرح های عمرانی در روستای پطرود از توابع شهرستان جویبار با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استان مازندران و دیگر مسئولین شهری و استانی عصر جمعه ۱۵ بهمن ماه، برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در جویبار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام هادی (علیه السلام)، از افتتاح طرح‌های عمرانی  اعم از خانه مسکن محرومین، ساماندهی گلزار شهدا و ساخت سوله ورزشی با اعتبار حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت:این طرح‌های عمرانی سپاه ناحیه جویبار در روستای شهید پرور پطرود از توابع شهرستان قهرمان پرور جویبار بود که با حضور مسئوولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه کربلا از افتتاح یک حسینیه شهدا در این روستا هم خبر داد و افزود: این حسینیه با اعتبار مردمی  ۲ میلیارد تومان با همکاری بسیج سازندگی افتتاح شد.

سردار مسلمی در ادامه از افتتاح راه روستای به طول ۹۰۰ متر هم اشاره و اضافه کرد: این راه روستایی هم با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی استان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار‌های بسیار ارزشمندی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان جویبار صورت گرفت، افزود:  به برکت این ایام  خدمات رسانی به مردم با سرعت بیشتری انجام میگیرد چرا که بهره برداری از پروژه‌های عمرانی موجب  ارامش و اسایش مردم می‌شود.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود با اشاره به کمک‌های مردمی، خاطرنشان کرد: ان شاء الله بتوانیم با همکاری مردم، پروژه‌های بیشتری را در دستور کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار