فرمانده سپاه جویبار در گفتگو با بسیج خبر داد:

ساخت ۱۰ خانه مددجویی توسط سپاه جویبار / بهره برداری از سالن ورزشی در ایام الله دهه فجر

ساری-فرمانده سپاه جویبار از ساخت ۱۰ خانه مددجویی توسط سپاه جویبار در سال جاری خبر داد و گفت:یک سالن ورزشی هم در ایام دهه فجر به بهره برداری میرسد.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۱۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم افتتاح حسینیه شهدا  و طرح‌های عمرانی در روستای پطرود از توابع شهرستان جویبار با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استان مازندران و دیگر مسئولین شهری و استانی عصر جمعه ۱۵ بهمن ماه، برگزار شد.

فرمانده سپاه جویبار در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در جویبار، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از ساخت ۶ مسکن مددجویان کمیته امداد در سال جاری خبر داد و گفت: ۳ مسکن مددجویان ساخته و تحویل شد و ۳ مسکن دیگر هم تا پایان سال تحویل مددجویان می‌شود.

سرهنگ مهرداد بابائی از ساخت و تحویل ۴ مسکن مددجویان بهزیستی هم خبر داد و افزود: ساخت مسکن محرومین با همکاری  بسیج سازندگی و پایگاه های مقاومت صورت گرفت.

فرمانده سپاه جویبار در ادامه از بازسازی سه مزار شهدا هم خبر داد و یادآور شد: یک مزار شهدا در روستای مشک آباد در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

به گفته سرهنگ بابایی یک سالن ورزشی هم تا پایان ایام الله دهه فجر افتتاح به مردم تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار