خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس خوزستان:

سبک زندگی شهدا باید در قالب‌های مختلف هنری به نسل جوان تزریق شود

سردار مرادحاجتی گفت: فرهنگ و سبک زندگی شهدا باید در قالب‌های مختلف هنری به نسل جوان تزریق شود تا جامعه جوان ما از گزند ترکش‌های فرهنگی دشمنان در امان بمانند.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۶۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷

گلزارهای شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، امروز با حضور مسئولین ارشد سیاسی و نظامی استان، غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

در این آیین که با حضور عموم مردم انقلابی و شهیدپرور اهواز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان سرافراز، آزادگان، بسیجیان، جمعی از مسوولان استانی و محلی، فرزندان شهدا و کارکنان و فرماندهی نظامی و انتظامی برگزار شد ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این آئین، تکریم شهدا را الفبای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دانست و اظهار داشت: اگر مطالبات برحق شهدا که در وصیت نامه آن ها ذکر شده در جامعه ساری و جاری شود خیلی از معضلات و مشکلات حال حاضر کشور مرتفع می شود.

وی افزود: فرهنگ و سبک زندگی شهدا باید در قالب های مختلف هنری به نسل جوان تزریق شود تا جامعه جوان ما از گزند ترکش های فرهنگی دشمنان در امان بمانند.

سردار مرادحاجتی گفت: نباید تکریم شهدا را به مناسبت هایی خاص محدود کنیم بلکه باید در طول سال از این ظرفیت معنوی و ارزشی به نحو احسن بهره مند شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار