خبرهای داغ:
همدان- امام جمعه همدان با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا برخی از نواقص و مشکلاتی که در کشور وجود دارد، در تحلیل واقعیت‌های اجتماعی اثر گذار نباشد، گفت: در کنار گله‌مندی‌ها، باید واقعیت‌های اجتماعی به درستی تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۳۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در دیدار با فرماندهان ارتش، به مناسبت سالروز ۱۹ بهمن، با اشاره به آیه ۳۰ سوره فصلت، اظهار داشت: قرآن کریم در این آیه، پیروزی یک ملت و پیشرفت جامعه را در گرو مقاومت آن ملت معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر جامعه‌ای دچار دو مشکل «ناراحتی و ترس» شود، دیگر امنیت نخواهد داشت، گفت: در طول ۴۳ سال گذشته مردم ایران ثابت کردند که ما می‌خواهیم آقای خودمان باشیم و مردم سرنوشت خودشان را تعیین کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا برخی از نواقص و مشکلاتی که در کشور وجود دارد، در تحلیل واقعیت‌های اجتماعی اثر گذار نباشد، مطرح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین نیاز امروز جامعه است و لذا در کنار گله‌مندی‌ها، باید واقعیت‌های اجتماعی به درستی تبیین شود.

وی با بیان اینکه بیشترین سرمایه گذاری پهلوی در مسائل نظامی بود، یادآور شد: با وجود تمامی این هزینه‌ها، اما ارتش، آن آقایی که باید داشته باشد را نداشت.

شعبانی تصریح کرد: امروز به برکت همت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، دشمن جرات نزدیک شدن به این آب و خاک را ندارد و اصلی‌ترین علت آن نیز حضور شما جوانان و نیرو‌های مسلح است که با اراده پولادین در برابر مستکبرین عالم ایستاده‌اید.

وی با اشاره به اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس، با دستان خالی و همت جوانان در برابر دشمن ایستادگی کردیم، اظهار داشت: مردم خدمات و مجاهدت‌های ارتش، شهدای خلبان و شهدای سوباشی را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، دستمان خالی بود، اما امروز به همت نیرو‌های مسلح دیگر دستمان خالی نیست، یادآور شد: امروز هم آن اراده آهنین وجود دارد و هم در مسائل نظامی کشور دارای توان خوبی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتش در طول ۴۳ سال گذشته همیشه در کنار مردم بوده است، گفت: در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی از فضای کرونا تا حوادث غیر مترقبه ارتش حضوری جدی در کنار مردم داشته و این قابل تقدیر است.

شعبانی ادامه داد: پس از انقلاب، ارتش به معنای واقعی کلمه مردمی شد و فرماندهان و مدیریت ارتش و نیرو‌های آن همه برادران ما و هموطنان ما هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات