خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان

هرکجا انقلابی عمل کردیم در امور کشور پیشرفت داشته‌ایم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: ما هرجا انقلابی و جهادی عمل کردیم موجب پیروزی و پیشرفت کشورمان شده است، غفلت موجب عقب ماندگی و ناکام ماندن ما در اهدافمان است.
کد خبر: ۹۴۱۳۳۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان: جناب سرهنگ  اکبر یعقوبی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه جهادگران ماندگار شهرستان دهاقان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: نمایشگاه جهادگران ماندگار شهرستان دهاقان در دهه مبارک فجر به همت ناحیه مقاومت بسیج و همکاری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خصوصی برپا شده است. 

وی ادامه داد:  بنا بر این بود که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  ۴۳ غرفه در این نمایشگاه داشته باشیم اما با توجه به استقبال بسیار خوب از این نمایشگاه  هم اکنون ۷۰ غرفه در این نمایشگاه برپا است. 

یعقوبی با اشاره به  حضور تولیدکنندگان 8 استان در نمایشگاه جهادگران ماندگار این شهرستان افزود:  کار آفرینانی هم از شهر های سمیرم، شهرضا، مبارکه و بروجن نیز که در  مجاورت شهرستان قرار دارند ،  در این نمایشگاه حضور دارند. 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: تعدادی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این نمایشگاه توانمندی‌ها و خدمات خود را  به نمایش گذاشته‌اند. 

وی با اشاره به حضور کانون‌های بسیج شهرستان و نمایش توانمندی‌ها گفت:   افرادی هم  که از بسیج تسهیلاتی دریافت کرده و کارآفرینی و اشتغال‌زایی کردند،  محصولات خود را  در این مکان به نمایش می‌گذارند. 

یعقوبی همچنین بیان کرد: بخشی از غرفه‌ های این نمایشگاه برای معرفی و فروش سوغات تعدادی از  استان‌ها اختصاص یافته است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در ادامه گفت:  ما هرجا انقلابی و جهادی عمل کردیم موجب پیروزی و  پیشرفت کشورمان شده است،  غفلت موجب عقب ماندگی و ناکام ماندن ما در اهدافمان است. 

یعقوبی با تأکید بر حفظ وحدت و همدلی میان مسؤولین شهرستان و کشور اظهار داشت:  تا زمانی که وحدت و همدلی در کشور باشد بر دشمن غلبه خواهیم کرد،  همان‌طور که در ۸ سال دفاع مقدس اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار