از برگزاری مراسم پیاده روی تا نشست بصیرتی به همت بسیجیان سرخه ای

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نشست بصیرتی همراه با پیاده روی و گلباران گلزار شهدا به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۹۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همایش پیاده روی بسیجیان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد.

بسیجیان با هدف بزرگداشت دهه مسیر پایگاه تا گلزار شهدا سرخه را پیاده طی کردند و با حضور در کنار قبور پاک شهیدان؛ قبور شهدا را غبارروبی کردند.

در این مراسم بسیجیان با عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای عزیز تجدید میثاق کردند.

همچنین در حاشیه این برنامه نشست بصیرتی با موضوع  زنان و انقلاب با سخنرانی زهرا وطنی پور هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه در کنار قبور شهیدان برپا شد.

وطنی پور در جمع بسیجیان ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: بی شک نقش بی بدیل و موثر زنان در دوران انقلاب اسلامی و هست سال دفاع مقدس امری انکارناپذیر و سرشار از ایثارگری آگاهانه است، زنان در جریان نهضت امام راحل با عنوان پیرو ولایت، در نقش مادر و همسر به پیروزی انقلاب کمک کردند.

او با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از همان خرداد ۱۳۴۲ امام خمینی (ره) حرکت را آغاز کردند از تربیت سربازان خود در گهواره توسط، زنان انقلابی خبر دادند و تکیه بر سربازان آینده در دامان این مادران دانستند و تربیت نسل انقلابی که برعهده زنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار