خبرهای داغ:

نشست بصیرتی با محوریت انقلاب اسلامی و کرامت زن در سرخه برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر نشست بصیرتی با محوریت انقلاب اسلامی و کرامت زن در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۹۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، تکریم مقام زن و تحکیم بنیان خانواده؛ نشست بصیرتی با حضور زهرا وطنی پور طلبه حوزوی و هادی سیاسی بسیج حوزه مقاومت کوثر (س) شهرستان با موضوع انقلاب اسلامی و کرامت زن، در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.

وطنی پور در جمع بسیجیان اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک اسلام شناس و یک رهبر سیاسی اجتماعی قوی بودند و بر آراسته شدن زنان به مکارم اخلاقی، ارزش های اسلامی و علم آموزی تاکید داشتند.

او افزود: امام خمینی (ره) زن را انسان ساز دانسته و مخالفتی با فعالیت های اجتماعی زنان نداشتند ولی معتقد بودند این فعالیت ها باید با سرشت و ذات زنان مطابقت داشته باشد.

هادی سیاسی بسیج در ادامه اضافه کرد: یک جامعه خوشبخت از دیدگاه امام جامعه‌ای است که زنانش تربیت شده و در جهت پرورش و هدایت، پیشرو و نمونه باشند. زن در حاشیه و کناره اجتماع نیست بلکه محور و مرکز جامعه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار