مسئول خدمات درمانی بسیجیان مازندران درگفتگو با بسیج خبر داد

ساخت مراکز درمانی بسیج در تنکابن،سوادکوه شمالی و میاندورود

ساری-مسئول خدمات درمانی بسیجیان مازندران گفت: ان شاء الله در شهرهای تنکابن،سوادکوه شمالی و میاندورود هم مراکز جامع درمانی بسیج ساخته می شود.
کد خبر: ۹۴۱۳۶۷۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در ایام الله دهه مبارک فجر آئین کلنگ زنی مجتمع درمانگاهی ولایت، افتتاح پایگاه شهیدان یزدانخواه، و نهضت کمک مومنانه با حضور سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و دیگر مسئولین شهرستانی در فریدونکنار برگزار شد.

ساخت مراکز درمانی بسیج در تنکابن،سوادکوه شمالی و میاندورود

مهدوی درحاشیه کلنگ زنی مجتمع درمانگاهی ولایت در گفتگو با خبرنگار بسیج ،ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه ساخت درمانگاه ولایت فریدونکنار با بخش های عمومی و تخصصی ، آزمایشگاه و سایر بخش های دیگر  آغاز شده استف گفت: این طرح در راستای تحقق طرح آمایش مراکز درمانی بسیج که از سوی بسیج مستضعفین به سپاه ابلاغ شده می باشد.

مسئول خدمات درمانی بسیجیان مازندران،از بهره برداری این طرح در سال آینده خبر داد و گفت: ان شاء الله در شهرهای تنکابن،سوادکوه شمالی و میاندورود هم مراکز جامع درمانی بسیج ساخته می شود.

مهدوی در ادامه به افتتاح مرکز درمانی بسیج در شهرستان آمل هم اشاره و اضافه کرد: پس از ابلاغ طرح اولین مرکز درمانی بسیج سال گذشته در آمل به بهره برداری رسید .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار