به همت جامعه بسیج پزشکی سپاه ناحیه ملکشاهی صورت گرفت؛

اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان ملکشاهی

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، تیم بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه ملکشاهی با حضور در مناطق محروم شهرستان، اقدام به ویزیت رایگان بیماران کردند.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۱۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، تیم بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه ملکشاهی با حضور در مناطق محروم شهرستان، اقدام به ویزیت رایگان بیماران کردند.

علی کاظم پور مسئول بسیج جامعه پزشکی ناحیه ملکشاهی گفت: عدالت در سلامت از اساسی ترین اصول خدمت رسانی به مردم است و هر کس در هر نقطه شهرستان، باید از امکانات بهداشتی و درمانی برخودار باشد.

وی افزود: به مناسبت دهه فجر، تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار و ماما با حضور در مناطق محروم، بیماران را به صورت رایگان ویزیت و درمان سرپایی با داروهای همراه تیم پزشکی انجام گرفت و چند نفر هم جهت مداوای بهتر به مراکز درمانی شهرستان و مرکز استان معرفی شدند.

کاظم پوردر ادامه گفت: این خدمات با همکاری سپاه ناحیه مقاومت ملکشاهی، شبکه بهداشت شهرستان و دهیاری روستای بلوطستان در چهارمین روز دهه فجر انجام شد.

وی در پایان اضافه کرد: فرماندار محترم ملکشاهی، مدیر کل بیمه سلامت استان، رئیس امور عشایری شهرستان و مسئول بسیج سازندگی تیم پزشکی را همراهی کردند و پای درد دل و مشکلات مردم روستای بلوطستان نشستند.

ارسال نظرات