بانوی قهرمانی از مُلک سلیمانی، جا پای پدر گذاشت

رئوفه امیری‌زاده قهرمان تیراندازی بانوان کشور فرزند آزاده و جانباز مرتضی امیری زاده چندی پیش در مسابقات تیراندازی سپاه کشور حضور پیدا کرد و رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۴۱۳۹۳۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رئوفه امیری‌زاده  قهرمان تیراندازی بانوان کشور فرزند آزاده و جانباز مرتضی امیری زاده چندی پیش در مسابقات تیراندازی سپاه کشور حضور پیدا کرد و رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

این بانوی قهرمان کرمانی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بنده تیراندازی را از سال ۹۱ به صورت مبتدی شروع کردم  که حدود 5 سال بین فعالیتم وقفه افتاد ، اما از سال ۹۶ با خرید تجهیزات تیراندازی به صورت حرفه ای کارم را شروع کردم

وی افزود: آشنایی من با این رشته به صورت اتفاقی با حضور در سالن تیراندازی شکل گرفت که رفته رفته علاقه بنده به این رشته بیشتر شد ،از سال ۹۶ که فعالیت حرفه ای خود را در این رشته آغاز کردم عضو لیگ دسته یک هیئت تیراندازی استان کرمان شدم و به مسابقات کشوری اعزام شدیم

بانوی قهرمان تیراندازی تصریح کرد: عناوین کشوری و استانی زیادی از جمله  مقام اول مسابقات کشوری  جام صلح و دوستی  سال ۹۶ ،مدال طلا مسابقات  کشوری سپاه سال ۹۷ ، مدال طلا مسابقات استانی سال ۹۷ ، مدال برنز مسابقات کشوری بسیج سال ۹۸ ،مدال برنز مسابقات کشوری سپاه سال ۱۴۰۰، دانشجوی برتر ورزشی  و چندین مقام  اول استان را  کسب کرده ام

امیری زاده  گفت:  برای مسابقات  مختلف به 12 استان اعزام شدم خوشبختانه مسابقات از سطح بالایی برخوردار بودند

این ورزشکار کرمانی اضافه کرد: تیراندازی استان کرمان در مجموع جایگاهی مطلوبی در کشور دارد و هر سال تیم‌ها در قالب لیگ دسته یک بانوان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

بانوی کرمانی و قهرمان مسابقات استانی و کشوری تیراندازی افزود: در حال حاضر تمرینات خود را با مربی خصوصی در خط تیراندازی شخصی در منزل  ادامه میدهم  تا بتوانم آمادگی خود را  جهت مسابقات بعدی حفظ کنم.

امیری زاده تصریح کرد: تیراندازی یکی از رشته‌های اصیل ایرانی است که در دین مقدس اسلام نیز تاکیدات بسیاری برای آموزش آن شده  است

بانوی قهرمان تیراندازی گفت: تیراندازی ورزشی مفرح و جذابی است که سهم زیادی در توزیع مدال‌های آسیایی و جهانی دارد و  در رده‌ها و رشته‌های مختلف و در سه وضعیت خوابیده، زانو زده و ایستاده برگزار می‌شود.

وی افزود: تیراندازی با تفنگ نیاز به تجهیزات کامل دارد و برای علاقمندان این رشته هزینه بر است  به همین جهت واقعا نیاز به حضور حامی مالی در این رشته امری ضروری است که از ارگانهای مربوطه درخواست حمایت از این رشته را دارم.

امیری‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: از تمام افرادی که من را در این راه حمایت کردند، به خصوص از خانواده و مربی‌ها  تشکر و قدردانی می‌کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار