پیشرفت سیستان و بلوچستان در گرو ایجاد زمینه‌های اشتغال است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت و آبادانی این استان در گرو تولید، ایجاد زمینه‌های اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان است.
کد خبر: ۹۴۱۳۹۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حسین مدرس خیابانی در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهارداشت:  انقلاب اسلامی ایران میراث ماندگار امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سه پیام تحول، امید و خودباوری را با خود به همراه داشته و تحولی که این انقلاب در جهان به وجود آورد بزرگترین رویداد قرن بیستم بود از اینرو همه استکبار جهانی یک طرف قرار گرفته و جمهوری اسلامی ایران نیز یک طرف قرار دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دومین پیام انقلاب اسلامی ایران موضوع امید است امام خمینی(ره) امید را در همه اقشار زنده کرد و بزرگترین سرمایه بشر این موضوع است که باید تلاش کنیم در همه مقوله‌ها این امید را به عنوان قدرت و اسلحه انکارناپذیر زنده نگاه داریم.

وی ادامه داد: سومین پیام انقلاب اسلامی ایران موضوع خودباوری است این امام خمینی(ره) بود که روح خودباوری را به همگان منتقل کرد و امروزه جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها مظهر خودباوری است.

مدرس خیابانی بیان کرد: امروزه تمام نظامات سیاسی اروپایی‌ها وابسته به نظام استکبار آمریکا هستند اما جمهوری اسلامی ایران استقلال و خودباوری خود را حفظ کرده و الگویی برای اجرای برنامه‌های مدیریتی است.

وی تصریح کرد: از طریق اجرای طرح‌های توسعه‌ای در سیستان و بلوچستان می‌توانیم بسیاری از مسائل و مشکلات را مرتفع کنیم همچنین تا اتفاقی در حوزه معیشت و زندگی مردم رخ ندهد نمی‌توانیم مسائل دیگر را حل کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این‌که اولویت‌های مطالبات مردم در نقشه راه توسعه استان لحاظ شده افزود: امروز مطالبه اول مردم آب و دومی راه است از اینرو ۶۲ درصد اعتبارات استان صرف این ۲ موضوع شده است.

وی با بیان اینکه توسعه سیستان و بلوچستان باید به بدنه اجرایی و تفکر مردم نفوذ کند ادامه داد: تکثر واحدهای توسعه سرمایه‌گذاری که خودشان را اثبات کردند دارای اهمیت است و امروز نباید در استان برای اجرای مجوز طرح‌های توسعه اشتغال مانعی وجود داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار