کلنگ اجرای فاز نخست پروژه انتقال آب از کارواندر به خاش به زمین زده شد

آیین شروع عملیات اجرایی فاز اول پروژه انتقال آب از کارواندر به خاش با حضور حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، اسماعیل حسین زهی نماینده حوزه انتخابیه خاش، معاونین استاندار و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و محلی صبح امروز چهارشنبه همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۹۵۵
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان اعتبار مورد نیاز این پروژه را  ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:  تعداد ایستگاه های پمپاژ این طرح ۳ ایستگاه و حجم مخازن ذخیره ۲۱ هزار متر مکعب و خط انتقال آب به طول ۷۲ کیلومتر و خط انتقال برق این پروژه به طول ۷۰ کیلومتر در نظر گرفته شده است.

مدرس خیابانی افزود:  انتقال آب در این پروژه در لوله های فولادی به قطر ۷۰۰ میلیمتر و با دبی ۴۵۰ لیتر بر ثانیه انجام خواهد شد.

همچنین در ادامه سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان خاش بازارچه روستایی در شهر خاش با  اشتغال زایی ۱۵ نفر به طور مستقیم و ۳۲ نفر به صورت غیر مستقیم به بهره برداری رسید.

هم چنین به همین مناسبت زمین چمن مصنوعی استادیوم شهدای گمنام خاش با حضور استاندار به بهره برادری رسید .

گفتنی است احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال استادیوم شهدای گمنام شهرستان خاش بعد از چندین سال وقفه اجرا و به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار