خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی،

نشست بصیرتی طلاب و روحانیون بسیجی دامغان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نشست بصیرتی طلاب و روحانیون بسیجی برادر شهرستان دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۰۸۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در اين مراسم که با حضور  مدیران واساتید مدارس علمیه و طلاب و روحانیون برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر و حلول ماه رجب ضمن برشمردن برکات معنوی این ماه  گفت:خود سازی در ماه های رجب و شعبان زمینه ساز برخورداری از فیوضات بی شمار ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با تاکید بر تاثیر انقلاب اسلامی ایران در زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج)  افزود: انقلاب اسلامی  زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است و هدف  بنیانگزار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)  از این نهضت ،برپایی حکومت اسلامی و ریشه کن نمودن ظلم و فساد طاغوت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان  با برشمردن بخشی  از فسادهای رژیم منحوس پهلوی تصریح کرد:دشمنان نظام و انقلاب از غفلت ما سوء استفاده کرده و به تطهیر این رژیم غرق در فساد و تباهی می پردازند.

وی در ادامه  طلاب و روحانیون بسیجی را به برگزاری جلسات جهاد تبیین بین مردم و به ویژه جوانان فراخوانده و روشنگری و بصیرت افزایی را وظیفه ذاتی روحانیون دانستند.

گفتنی است این مراسم  به همت حوزه مقاومت بسیج اساتید طلاب و روحانیون شهید محلاتی(ره) و پایگاههای بسیج طلاب برادران دامغان برگزار گردید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها