خبرهای داغ:

نشست بصیرتی طلاب و مبلغین خواهر شهرستان دامغان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نشست بصیرتی طلاب و مبلغین خواهر شهرستان دامغان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در مدرسه علمیه عالی سطح 3 فاطمیه(س) خواهران دامغان و همزمان بصورت وبیناری برای کلیه مبلغین و سرحلقه های صالحین طلبه خواهر استان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۴۱۴۷۴۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ،حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در اين مراسم با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و حلول ماه معنوی رجب ، خودسازی و معنویت افزایی را عامل تقرب به خداوند متعال دانست و اظهار داشت: وظیفه مبلغین و سرحلقه های صالحین تزریق معنویت و بصیرت به جامعه و به ویژه نسل جوان است.

وی با تاکید براستفاده از راهکارهای جدید تربیتی افزود:  بهره گیری از داستانهای قرآنی در  جهت انتقال مفاهیم تربیتی و بصیرتی به جوانان حائز اهمیت است و  مبلغین می بایست با استفاده از ظرفیت فضای مجازی وایجاد رابطه دوستی و صمیمیت با مخاطبین ، اثرگذاری بیشتری ایجاد نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در ادامه با بیان گوشه ای از کرامات عارفان واصل  تصریح کرد:این تقرب به خداوند متعال نتیجه ی  تقوی و اخلاص واقعی این بزرگواران است  و مبلغین باید درس آموزی از این اسوه های معرفتی را فرا گیرند.

شایان ذکر است این همایش بصیرتی و تربیتی  به همت حوزه مقاومت بسیج اساتید طلاب وروحانیون شهید محلاتی(ره) و پایگاههای بسیج طلاب خواهر دامغان برگزار شد.

:

ارسال نظرات
پر بیننده ها