فرماندار شهرستان بهار:

امروز ملت‌های منطقه مدیون سرداران ما همچون «حاج قاسم‌»ها هستند

بهار-فرماندار شهرستان بهار گفت: قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی در کشور ما حضور داشتند و امروز ملت‌های منطقه مدیون سرداران ما همچون «حاج قاسم‌»ها هستند که آنان را از دست داعش و... نجات می‌‎دهند.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۴۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
امروز ملت‌های منطقه مدیون سرداران ما همچون «حاج قاسم‌»ها هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح الله نباتی در مراسمی که به مناسب ایام الله دهه فجر انقلاب و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستای گنج تپه برگزار شد، اظهار داشت: به برکت خون شهدا ما در دهه فجر در کنار یکدیگر جمع شده‌ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب کردن پایان یک جریان و شروع جریان دیگری است، افزود: شهدا ارزش و عظمت شهدا را درک کرده بودند که در این راه جانشان را فدا کردند.

فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک هویت و شخصیت جدیدی در دنیا ایجاد کرد که شعارش« نه شرقی، نه غربی» بود که نشان دهنده مستقل بودن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: قبل از انقلاب ما کشور تحت ستم و زیر سلطه بودیم اما بعد انقلاب ما را تحریم و تهدید کردند، اوایل انقلاب ما را تحریم می‌کردند که فشنگ و سیم خاردار وارد نکنیم اما امروز ما را تحریم می‌کنند که موشک و پهپاد صادر نکنیم.

نباتی ادامه داد: قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی در کشور ما حضور داشتند و امروز ملت‌های منطقه مدیون سرداران ما همچون «حاج قاسم‌»ها هستند که آنان را از دست داعش و... نجات می‎دهند.

وی با اشاره به اینکه آمریکای جنایت کارخود را ابرقدرت می‌داند، در حالی که به قول شهید «حمید هاشمی» ابرقدرت فقط خداست، یادآور شد: جمهوری اسلامی مثل نوری است در تاریکی که با بودنش تاریکی از بین می‌رود.

حجت الاسلام عالمی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی همدان نیز در ادامه بیان داشت: پنجاه سال پیش کسی باور نمی‌کرد فردی رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت را منقرض کند، رژیمی که کاملاً مسلح بود اما امر خدا بر این بود که این رژیم باید از بین برود و نظامی پای کار بیاید که اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای گنج تپه افزود: این روستا خاص‌ترین روستا در کشور است که به نسبت جمعیتش بیش از 50 شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر هدیه این انقلاب کرده است که به مدد خون شهدا 43 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد.

بهزاد بابایی مسئول سازمان توسعه کشاورزی مردم همدان و مشاورعالی خبرگان کشاورزی کشور نیز در ادامه گفت: ما نیاز به الگوی کشت و ساماندهی چاه‌های کشاورزی داریم، که مهم‌ترین اقدام الگوی کشت است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی  افزود: سیاست وزارت جهاد و نیرو در کشور بر این است که ما باید از اقلام کم آب بر و پربازده برای مدیریت آب و جلوگیری از بحران آب استفاده کنیمو

مسئول سازمان توسعه کشاورزی مردم همدان با اشاره به فعالیت صنایع تبدیلی خارج از روستا گفت: صادرات غیر نفتی از فرمایشات حضرت آقا است، که کشاورزان پیشرو نیز با تولید محصولات درجه یک و با کیفیت این امر را رقم می‌زنند.

محمد نباتی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان نیز در ادامه خاطراتی از دوران مبارزات خود با طاغوت بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار