رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۸ هزار بسته معیشتی و ۴۰۰ سری جهیزیه برگزار شد

رزمایش بزرگ کمک مومنانه با توزیع ۸ هزار بسته معیشتی و اهداء ۴۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان استان همزان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در رزمایش بزرگ کمک مومنانه با توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی و اهداء ۴۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان در مجتمع رفاهی لاله، اظهار کرد: سپاه همچنان در همه عرصه ها فعال است و تمام توان خود را برای خدمت رسانی به نیازمندان در استان بکار گرفته است.

سردار « جمال شاکرمی» ابراز کرد: سپاه امیرالمومنین(ع) استان با حرکتی جهادی و انقلابی و روحیه ای خستگی ناپذیری، تمام قد در کنار نیازمندان استان ایستاده است و حمایت از آنها را وظیفه خود می داند.

وی تصریح کرد: امروز در این جمع باشکوه و با عظمت، یک کاروان بزرگ از کمک های مومنانه به سراسر استان انتشار پیدا می کند و در این راستا ۴۰۰ سری جهیزیه حدوداً ۱۸ قلم و در حدود ۱۲ میلیارد تومان و ۸۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع می شود.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه این کمک ها، در راستای خدمت بی منت است، یادآور شد: این حرکت عظیم و این رزمایش بزرگ، بنابر تاکید رهبر فرزانه انقلاب، در راستای خدمت بی منت به ولی نعمتان انقلاب شکل گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه این رزمایش در استان با محوریت نماینده ولی فقیه کمک‌های مومنانه و رزمایش کمک به مردم شکل گرفته است، گفت: با محوریت فرماندهان نواحی، خانواده های نیازمند در سطح محلات و نقاط مختلف شناسایی شدند و این جهیزیه را تحویل می گیرند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال و در شب عید در یک مرحله دیگر این کمکهای مومنانه نیز توزیع خواهد شد، افزود: از خصوصیات این رزمایش محدود نشدن به یک نقطه خاص است، کل جغرافیای استان تحت تاثیر این حماسه قرار گرفته است.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ماموریتشان مشخص است، اما امروز بنابر تاکید رهبر انقلاب، مردمداری و مردم یاری را در دستور کار نیروهای مسلح قرار دادند و این را به عنوان یکی از وظایف نیروهای مسلح و مخصوصاً بسیج تعریف کرده اند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار