خبرهای داغ:
همزمان با سالروز عملیات والفجر 8 صورت گرفت

یادواره شهدای عملیات والفجر 8 با حضور سردار تناکی فرمانده تیپ سپاه انصارالرضا علیه‌السلام

سردار تناکی: در چند سال گذشته، خیلی ها می گفتند که این انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید در حالی که امروزه خودشان در زباله دان های تاریخ هستند.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۸۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان بیستم بهمن ماه همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه و بسیج مراسم یادواره شهدای این عملیات با حضور سردار غلامعلی تناکی فرمانده محترم تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی در شهر سرایان برگزار شد.

در این مراسم که توسط حفاظت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان، حوزه های مقاومت بسیج شهید وهب و بنت الهدی سرایان و همچنین همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرایان برگزار شده بود، مسئولین مختلف شهرستانی در کنار یادگاران دوران دفاع مقدس و بسیجیان این شهرستان حضور داشتند.

در ابتدا و پس از قرائت آیات نورانی قرآن کریم، حجه الاسلام مرتضائی نیا امام جمعه محترم سرایان به عرض خیر مقدم پرداخته و سپس میهمان ویژه مراسم سردار تناکی که خود یکی از یادگاران و رزمندگان عملیات غرور آفرین والفجر 8 بوده به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با تبریک فرار رسیدن دهه مبارک فجر در گام دوم انقلاب مطرح کرد: در چند سال گذشته، خیلی ها می گفتند که این انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید در حالی که امروزه خودشان در زباله دان های تاریخ هستند و به مدد الهی و بصیرت مردمی ما داریم جشن چهل و سه سالگی این انقلاب را برگزار می کنیم.

سردار غلامعلی تناکی پس از بیان عظمت انقلاب اسلامی در مراحل شکل گیری، پیروزی، حفظ اصول و صدور آرمان های خود به بیان خاطرات خود و تشریح مسایل ابتدای جنگ تحمیلی پرداخته و بیان کرد: کشوری که در ابتدای جنگ کوچکترین امکاناتی از قبیل سیم خاردار هم نداشته و با خیانت های مختلف هم رو به رو بوده، در بیستم بهمن ماه سال 1364 در ابتدا با تکیه بر عنصر ایمان، کمک خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و در مرحله دوم با رعایت اصول کامل حفاظتی چنانچه حتی خود رزمندگان هم نمی دانستند این عملیات در چه زمان و مکانی شکل خواهد گرفت، از اروند خروشان عبور و بر دشمن تا دندان مسلح غالب می شود.

در پایان این مراسم از 8 نفر از خانواده شهدای والا مقام عملیات والفجر 8 تجلیل و تقدیر گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها