خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شهرستان تاکستان؛

بیانیه گام دوم، راهگشای مسیر تمدن نوین اسلامی تا ظهور موعود(عج) است

سرهنگ حسینی گفت: امروز بیانیه گام دوم انقلاب، راهگشای مسیر پیش رو برای تمام دغدغه مندان انقلاب و به ویژه برای جوانان عزیزی است که پرچمدار انقلاب اسلامی تا ظهور موعود (عج) و ایجاد تمدن نوین اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری هستند.
کد خبر: ۹۴۱۴۵۱۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

قزوین_ سرهنگ سید مهدی حسینی، فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان با اشاره به تولد ۴۳ سالگی انقلاب و گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی با افتخار و غرور، ۴۲ بهار را پشت سر نهاد و امروز در ۴۳ سالگی انقلاب مقتدرانه پیچ های تاریخی را پشت سر نهاده ایم.

 

وی گفت: با ورود به چهل و سه سالگی انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب، راهگشای مسیر پیش رو برای تمام دغدغه مندان انقلاب و به ویژه برای جوانان عزیزی است که پرچمدار انقلاب اسلامی تا ظهور موعود (عج) و ایجاد تمدن نوین اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری هستند.

 

سرهنگ حسینی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ روشنی از دستاوردهای پیشین انقلاب، روزهای جاری انقلاب و چشم اندازی روشن برای فردای انقلاب است که در آن برای همه آحاد امت اسلامی وظایفی ویژه تبیین شده است که لازمه ادامه پیش روندگی در این مسیر است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر، رزمایش بزرگ کمک مومنانه به تعداد ۱۲۰۰ بسته هر بسته به ارزش ۵ میلیون ریال از سوی خیرین محترم تهیه و با همکاری سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان بین جامعه هدف توزیع می شود.

 

سرهنگ حسینی گفت: رزمایش کمک مومنانه در لبیک به منویات مقام معظم رهبری با هدف کمک به آسیب دیدگان بیماری کرونا و محرومین جامعه در طول دوسال گذشته به طور مستمر از سوی سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان به اجرا درآمده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار