خبرهای داغ:
سرپرست فرماندار البرز عنوان کرد:

پیگیر مطالبات مردم شهرستان البرز هستیم/پرداخت عوارض آزادراهی برای ساکنان محمدیه و مهرگان پیگیری شود

سرپرست فرماندار شهرستان البرز گفت: برای پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم شهرستان به ویژه جابه جایی دوربین ایستگاه عوارضی در محمدیه و تامین خدمات رفاهی ناحیه شهری مهرگان جدی هستیم.
کد خبر: ۹۴۱۴۷۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مصطفی غفوری سرپرست فرماندار شهرستان البرز روز پنجشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه دوم آتش نشانی در ناحیه شهری مهرگان اظهار کرد:

 با همه مشکلات موجود تلاش می کنیم آسایش و رفاه مردم تامین شود و در این راه خدمت بی منت و کار شبانه روزی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم.

 

وی بیان کرد: برگزاری نشست ها و جلسات اداری، اجرای طرح ها و ارائه خدمات، بایستی به آرامش و رضایت مندی مردم منجر شود و این کار با وحدت و انسجام و تعامل و هم فکری ممکن می شود.

 

افتتاح ۹۱ طرح در شهرستان البرز

 

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده در دهه فجر بیان کرد: در دهه فجر امسال تعداد ۹۱ پروژه روستایی و شهری با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف این شهرستان افتتاح شده است.

 

غفوری گفت: دولت آقای رئیسی با شعار مردمی روی کار آمد و ما مدیران موظفیم محور همه کارهای خود را در مسیر خدمت رسانی به شهروندان قرار دهیم تا اهداف دولت محقق شود.

 

فرماندار البرز از تلاش مجموعه اعضای شورای شهر محمدیه و شهردار این شهر تشکر و قدردانی کرد و عنوان کرد: 

خوشبختانه در این شورا حضور افراد جوان و با تجربه در کنار یکدیگر موجب شده تا انگیزه خدمت رسانی تقویت شود و با همه تنگناهای مالی شاهد خدمت رسانی خوبی در شهر هستیم.

 

وی اضافه کرد: شهردار این شهر از مدیران با تجربه، کاربلد و جسوری است که در این مدت کوتاه توانسته طرح های عمرانی خوبی را آغاز کرده و افتتاح کند و با این کار زمینه رضایت مندی مردم بیشتر شده است.

 

غفوری تصریح کرد: به دلیل اهمیت خدمت رسانی به مردم شریف مهرگان در این مدت سومین بار است که برای حل مشکلات و یا افتتاح طرح های شهری به این ناحیه آمده ایم و حضور مدیران استانی در مهرگان نیز به حل مشکلات بسیار کمک کرده است.

 

جابه جایی دوربین های ایستگاه عوارضی در محمدیه ضروری است

 

وی توجه به مطالبات مردم از سوی مدیران را مهم دانست و گفت: با حضور مستمر در مساجد و ارتباط با مردم تلاش می کنیم از خواسته ها و مطالبات مردم مطلع شویم و برای حل آنها اقدام کنیم.

 

فرماندار شهرستان البرز گفت: یکی از مطالبات به حق مردم جابه جایی دوربین های ایستگاه عوارضی محمدیه است که علیرغم پیگیری مدیران شهری و استانی و نیز نمایندگان مجلس هنوز این مشکل حل نشده و مردم منتظر پاسخ مسئولان مرکز هستند.

 

غفوری اضافه کرد: پرداخت عوارض آزادراهی برای ساکنان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان چالش برانگیز شده و علیرغم این که شهرداری محمدیه آمادگی دارد تا هزینه جابجایی را تامین کند هنوز مسئولان سازمان آزادراه ها در این زمینه اقدامی نکرده اند که انتظار داریم موضوع حل و فصل شود.

 

وی بیان کرد: رسالت ما همراهی و اقدام برای حل مشکلات ساکنان شریف ناحیه شهری مهرگان است و امیدواریم با پیگیری مستمر بتوانیم در این راه موفق عمل کنیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها