بسیج باید بر عملکرد دستگاه‌های اداری ارزیابی داشته باشد

زاهدان/ مدرس خیابانی گفت: بسیج میتواند به عنوان یکی از بازوهای توانمند استانداری ایفای نقش کند.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۳۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

 استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از جشنواره خدمت رسانی میز خدمت جهادی کارمند انقلابی که به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن ماه در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیج پاره تن مردم است، هرجا بسیج و بسیجی حضور داشته توانسته مشکلات را حل و رفع کند.

وی با اشاره به این مطلب که افتخار و دلاوری های امروز انقلاب اسلامی مدیون فداکاری و تلاش بسیجیان است، افزود: بسیجیان می توانند با حضور در تمام عرصه ها مشکل گشای مردم باشند.

وی ادامه داد: بسیج کارمندان در ادارات می‌تواند در راستای رفع محرومیت، برقراری عدالت خدمت رسانی خدمات ارزنده ای را به ارباب رجوع ارائه کند.

استاندار سیستان و بلوچستان یکی از خدمات ارزنده بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان به مردم را برگزاری میزهای خدمت جهادی برشمرد و تصریح کرد: بسیج چون از دل مردم است تلاش می کند که به خوبی ارائه خدمت کند و این به تنهایی ممکن نیست و باید تمام دستگاه های اداری یاری رسان بسیج در امر خدمت رسانی به مردم باشند.

این مسئول اظهار داشت: میز های خدمت جهادی نباید خواص یک روز یا مناسبت باشد بلکه باید در درب ورودی تمام ادارات در طول سال برپا باشد و مسئولان و کارمندان ادارات موظفند جوابگوی مردم و ارباب رجوعان باشند و با آنها ارتباط بگیرند تا مشکلاتشان رفع شود.

مدرس خیابانی بسیج را مورد اعتماد همه اقشار جامعه دانست و اظهار داشت: بسیج باید بر عملکرد خدمات دستگاه‌های دولتی ارزیابی داشته باشد و هیچ نهادی مطمئن تر از بسیج نیست چرا که بسیج بی غرض بوده و همه ادارات و ارگان ها این نهاد را می‌شناسند و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی کارآمدی خود را اثبات کرده است.

وی یکی از بازوهای اجرایی توانمند استانداری را بسیج کارمندان عنوان و افزود: این نهاد می تواند ادارات و ارگانها را جهت رقابت سالم ترغیب کرده تا به مردم خدمت رسانی کنند با دستگاه هایی که کوتاهی می‌کنند برخورد نموده و تلاش شود تکالیف و وظایف خود را به نحو شایسته و مطلوب ایفا کنند چرا که اصل کار ما رضایتمندی مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار