رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت:

امام خمینی(ره) با باور به مردم و اعتقاد عمیق به مردم انقلاب را پیروز کرد

زاهدان/ حجت الاسلام ادیانی گفت: امروز انقلاب اسلامی به سوی آرمان اسلام و تمدن نوین اسلامی حرکت کرده و پرچم را به دست صاحب اصلی امام زمان(عج) خواهند رساند.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۴۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در جمع راهپیمایان زاهدان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به این مطلب که این روز بزرگ و این پدیده عظیم که جزو درخشنده‌ترین حادثه بشری است را به محضر حضرت ولی عصر، روح امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و مردم عزیز سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت می‌گویم، گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که یک نه بزرگ به جهان استکبار و استبداد بود.
وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی به هژمونی مسلط برآمده از لیبرال دموکراسی غرب و نظام سوسیالیستی شرق نه بزرگ گفت، افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که کسی گمان نمی‌کرد با پشتیبانی امنیتی استکبار رژیم پهلوی سرنگون شود.
 رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیان کرد: امام خمینی(ره) با باور به مردم و اعتقاد عمیق به مردم انقلاب را پیروز کرد، آنان که در بطن مبارزه بودند باور نمی‌کردند چنین معجزه‌ای(پیروزی انقلاب) رخ دهد اما امام(ره) ما فرمود« از اولی که نهضت را شروع کردیم دست خدا را می‌بینیم».

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان این‌که امام خمینی(ره) آفتابی بود که در تاریکی یک ملت ظهور کرد و  مردم همه آرزوهایشان را تجلی در ایشان دیدند گفت: امام(ره)حکیم و دوراندیش با دریافت پیام اصلی دین که حاکمیت اسلام بود این انقلاب عظیم و بزرگ که همه موجودیت شرق و غرب را به چالش کشید را به پیروزی رساند.
وی با بیان این‌که امام خمینی(ره)به عزم و توانایی‌های مردم اعتقاد قوی داشت تصریح کرد: باید مراقب دشمنی دشمن باشیم و برای گرامیداشت۲۲ بهمن و تحقق آرمان امام (ره) که جمهوری اسلامی است بکوشیم.
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به سوی آرمان اسلام و تمدن نوین اسلامی حرکت کرده و پرچم را به دست صاحب اصلی امام زمان(عج) خواهند رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار