روز 22بهمن روز نمایش اقتدار، آرامش، وحدت ملی و نا امیدی دشمنان است

نیکشهر/ حجت الاسلام بامری گفت: حضور آحاد مردم و توده های میلیونی امت حزب الله و راهپیمایی عظیم 22بهمن از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و این حضور به سان آبی است که بروی آتش فتنه ها ریخته می شود.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۶۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر،  بسیجیان نیکشهری به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن در نماز جمعه شرکت کردند، در این مراسم رابط نمایندگی ولی فقیه حوزه عشایری بخش بنت در نماز جمعه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران به بیان عملکرد و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: اگر کسی زمان قبل از انقلاب را مقایسه کند و تفاوت ها را نفهمد بی انصافی است و امروز می بینیم در طول ۴۳سال گذشته خدمات ارزشمندی انجام گرفته و باید شکر این نعمت را به جا آوریم.

حجت الاسلام بامری، افزود:خداوند منان نعمت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را که آن روز به رهبری امام خمینی (ره) و امروز به رهبری خلف صالح و شایسته اش امام خامنه ای پایدار و استوار است بر مردم قهرمان ما ارزانی داشته است.

وی بیان داشت: روز 22بهمن روز نمایش اقتدار ،آرامش ،وحدت ملی و نا امیدی دشمنان و بیداری غافلان است و شرایطی که امروز در منطقه و جهان شاهد آن هستیم خبر از فتنه و توطئه های جدیدی از طرف جبهه استکبار و صهیونیسم علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران دارد.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی حضور آحاد مردم و توده های میلیونی امت حزب الله و راهپیمایی عظیم 22بهمن از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و این حضور به سان آبی است که بروی آتش فتنه ها ریخته می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار