خبرهای داغ:
سردار صدیقی:

امروز چالش اصلی صهیونیست‌ها رسیدن مرزهای ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین است

همدان-پیشکسوت جهاد و دفاع مقدس گفت: دربار شاه ایران سفارتخانه قدرت‌های استکباری بود در حالی که امروز چالش اصلی صهیونیست‌ها رسیدن مرزهای ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.
کد خبر: ۹۴۱۴۹۹۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی صدیقی در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که با حضور فرماندهان و کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س)تیپ 32 انصارالحسین(ع) برگزار شد، با گرامیداشت ماه رجب و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، تیپ انصارالحسین(ع) را میراث هزاران شهید و مجاهد بزرگ دانست و اظهار کرد: این یگان همچنان برای سپاه و مردم مایه مباهات و برکات است.

وی با تبیین زمینه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دهه فجر سال 57 ملت ایران با بهره‌گیری از دین، قدرت فوق العاده‌ای ایجاد کرد که طومار حکومت ظلم و طاغوت را در هم پیچید.

پیشکسوت جهاد و دفاع مقدس افزود: شناخت وضعیت کشور در دوران پهلوی، عظمت انقلاب اسلامی را  بیشتر نمایان می‌کند.

وی با بیان برخی شرایط کشور در دوران طاغوت گفت: ایران در آن دوران ژاندارم اسرائیل و آمریکا در منطقه بود و قدرت‌های استکباری ذره‌ای ارزش برای ملت و کشور ایران قائل نبودند.

سردار صدیقی ادامه داد: دربار شاه ایران سفارتخانه قدرت‌های استکباری بود در حالی که امروز چالش اصلی صهیونیست‌ها رسیدن مرزهای ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.

وی گفت: در اوایل انقلاب، دشمنان ایران از فروش سلاح به ایران خودداری می‌کردند اما امروز دغدغه دشمنان، جلوگیری ایران از فروش موشک و پهپاد به کشورهای محور مقاومت است.

رئیس هیأت بازرسی قرارگاه امنیتی امام علی(ع) افزود: امام(ره)، امت و اعتقاد دینی، سه مؤلفه انقلاب اسلامی در برابر استکبار و استعمار بود.

وی بیان داشت: رمز موفقیت‌های ملت ایران در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی، وحدت امت پیرامون محور ولایت فقیه بود.

سردار صدیقی همچنین تأکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین را دارای اهمیت و ضرورت دانست و گفت: باید در جهاد تبیین به سلاح فکر و علم و بصیرت مسلح شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار