خبرهای داغ:

در تاریخ 21 بهمن ماه 140‪0 جشنی بمناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه شهدای اسلام حوزه 11 ناحیه امام صادق با حضور بسیجیان برگزار گردیددر این مراسم جناب سرگرد محمودی فرمانده ح11 برادران به سخنرانی پرداختند.

سرگرد پاسدار محمودی فرمانده امام حسن عسگری گفتند:باید چهل و سه سالگی انقلابمان را با قدرت و تحکمی بیشتر قدم برداشت و برای اینکار باید به توصیه رهبر عزیزمان در خصوص جهاد تبیین اهمیت بدهیم.
کد خبر: ۹۴۱۵۰۰۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبر گزاری بسیج ناحیه امام صادق (ع)، جشن پیروزی انقلاب در پایگاه شهدای اسلام حوزه 11 حضرت رقیه جشنی بمناسبت 43 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد .

سرگرد پاسدار محمودی فرمانده حوزه 11 برادران امام حسن عسگری علیه الاسلام در این جشن با شکوه گفت: باید چهل و سه سالگی انقلابمان را با قدرت و تحکمی بیشتر قدم برداشت و برای اینکار باید به توصیه رهبر عزیزمان در خصوص جهاد تبیین اهمیت بدهیم.
وی با اشاره به21 بهمن سالگرد عملیات والفجر 8 گفت: در این عملیات فرمانده کل سپاه با رایزنی که با آستان قدس رضوی داشتند پرچم گنبد حضرت رضا ثامن الحج علیه السلام را به منطقه آوردند و بدست فرمانده لشگر 25 سپاه که روبروی شهر فاو بود دادند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی روی بلندترین نقطه آنجا "مسجد جامع فاو" برافراشته شد. دو نکته مهم در این حرکت بود. اگر کسی اعلام می داشت که شما هم همچون عراق متجاوز هستید اعلام می شد که اگر ما متجاوز بودیم پرچم ایران را می زدیم ولی ما پرچم اسلام را برافراشتیم و دوم چون هنوز زمین هایی از ایران در دست عراق بود با تصرف فاو می توانستیم پس از صلح با پس دادن فاو زمین های خود را پس بگیریم و این نمونه ای از تبیین در سال 64 بود.
وی گفت: باید از افراد مسن و قدیمی مطالبی در خصوص قبل و بعد انقلاب و تفاوتهای آن را ضبط کنیم تا سند زنده ای برای آیندگان باشد.
پس از اتمام سخنرانی مسابقه طناب کشی نیز بین خواهران بسیجی برگزار شد و از برندگان با هدیه ای نقدی تقدیر شد.
در این جشن دو ساعته علاوه برنامه‌های شاد دیگری برگزار شد
هم چنین میز اقتصادی برای بانوان اشتغالزای بسیجی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها