معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:

در اجرای مصوبات و تعطیلی های اعلامی تعارف کنار رود/ زنگ خطر افزایش بیش از ۲ برابری کرونا

بهروز اکرمی گفت:کلیه متصدیان و کارکنان واحد های صنفی موظف به داشتن و نصب کد QR در معرز دید قرار دهند و در غیر این صورت پلمپ این واحدها انجام می‌شود .
کد خبر: ۹۴۱۵۱۵۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی پیش از ظهر در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت : مطابق آماری که تمامی شهرستان ها در هفته دوم و سوم بهمن ماه ارائه کردند در بسیاری از شهرستان ها کاهش و افزایش چشمگیری داشتیم و برآورد کارشناسان می گوید این سطح از شیوع بی سابقه کرونا در طی زمان کوتاه را نداشتیم و در این مدت وارد پیک فوتی شده و به زودی شاهد بیش از دو برابر شدن فوتی ها هستیم که زنگ خطر و نکته مثبتی است تا ما مراقبت های لازم و بیشتر را به اعمال کنیم.

وی افرود : واگیری و مبتلایی کودکان و افراد کم سن به اُمیکرون در بیمارستان ها به شدت افزایش یافته و جای تصمیمات سخت تر است تا مردم هم بیشتر به فکر سلامتی خود و افراد کم سن با شرایط ویژه تر برای آنها باشند.

اکرمی اظهار کرد:در ستاد ملی قرار بر تعطیلی مهد کودک ها به مدت یک هفته و در خصوص مدارس و دانشگاه ها در شهرهای قرمز با نظر فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و آموزش و پرورش بر غیر حضوری بودن آنها در شهر و روستا تصمیم گیری شود .


وی با اشاره به اینکه اتاق اصناف و سازمان صمت  موظف به نظارت تر در حوزه تخصصی خود هستند افزود:کلیه متصدیان  و کارکنان واحد های صنفی موظف به داشتن و نصب کد QR در معرز دید قرار دهند و در غیر این صورت پلمپ این واحدها انجام می‌شود .


معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: اختصاص تیم واکسیناسیون سیار با اتوبوس موضوع مهم و قابل ملاحظه ای برای شهرهای بزرگ تر  و  سنی بالاتر است  که شهرداری در این خصوص اقدام خواهد کرد.

اکرمی خاطر نشان کرد: کلیه جلسات در دستگاه های اجرایی در مراسم‌های مختلف حداکثر سی نفر و کمتر از نود دقیقه باشد و الزام قانونی دارد و اگر تخلفی صورت گیرد حتما پیگیری شود .

وی تاکید کرد:برای مراسم اعتکاف ستاد ملی هنوز مجوزی برای برگزاری صادر نشده و در حمل و نقل عمومی نیز رعایت تمامی پروتکل ها الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار