خبرهای داغ:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند خبر داد

حفر ۹ حلقه چاه در روستاهای نهاوند به همت خیرین

نهاوند-مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند گفت: بهسازی چشمه آب شرب روستای زرامین اولیا با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان و حفر ۹ حلقه چاه در روستاها از جمله کمک‌های خیرین بوده است.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۴۲
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی هاشم ده‌پهلوانی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مخزن آب شرب ۲ هزار متر مکعبی آب ذخیره شهر گیان در هفته دولت سال ۱۳۹۹ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: علاوه بر ساخت مخزن، دیوارکشی محوطه، ساخت واحد سرایداری، خدمات شبانه روزی، ساخت دستگاه گندزدایی قبل مخزن در دست احداث است که بخش سازه مسکن تکمیل شده است که بعد از عید به بهره‌برداری می‌رسد و  دیوارکشی و ساخت سرایداری هم در ادامه انجام خواهد گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند تصریح کرد: این مخزن به خاطر مشکل افت فشار و قحطی‌های که طی سال‌های گذشته وجود داشت احداث شده است.

وی گفت: در بخش حوادث شهری و روستایی در سال‌های گذشته، اجرای حوادث روستایی به صورت قراردادهای عمرانی بود که مشکلات خاص خودشان را داشتند اما یک قرارداد جاری با اعتباری بالغ بر ۴۶۰۰ منعقد کردیم که ۵۰ درصد کار انجام شده است.

ده‌پهلوانی با اشاره به کمک‌های مسئولین و خیرین در پروژه‌های عمرانی شهرستان بیان داشت: به کمک نماینده نهاوند و خیر نهاوندی آقای ابراهیمی ۹ کیلومتر لوله با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان برای کانال آبرسانی خریداری شد.

وی افزود: همچنین بهسازی چشمه آب شرب روستای زرامین اولیا با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان و حفر ۹ حلقه چاه در روستاها از جمله کمک‌های خیرین بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند گفت: همشهریان گرامی می‌توانند هر گونه مشکلات در بخش‌های آب و فاضلاب را با شماره ۱۲۲ در میان بگذارند.

حفر ۹ حلقه چاه در روستاهای نهاوند به همت خیرین

انتهای پیام/

ارسال نظرات