خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

عظمت انقلاب اسلامی در تربیت یافتگان مکتب توحیدی و مکتب ولایت است/ وظیفه سربازان فرهنگی جهاد تبیین است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عظمت انقلاب اسلامی را در تربیت یافتگان مکتب توحیدی و مکتب ولایت دانست و گفت: انقلاب اسلامی با تربیت انسان‌های صالح و جوانان جهانی به سمت قله‌ها در حرکت است.
کد خبر: ۹۴۱۵۵۲۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی حسنی در مراسم بهار خاک، که به مناسبت دهه فجر و میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) و به همت حوزه کوثر النبی (س) و بسیج هنرمندان همدان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن‌شناسی یکی از ضروری‌ترین شناخت‌ها و نشانه زنده بودن است اما دشمنی کردن با دشمن و دشمن دانستن دشمن و هوشیاری در مقابل دشمنی‌های دشمن از آن ضروری‌تر بوده و یکی از برکات انقلاب اسلامی دادن قدرت تشخیص در شناخت دوست و دشمن بوده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا استکبار و در راس آن آمریکا با ما دشمن است؟ بیان کرد: انقلاب اسلامی ما ماهیت دینی و اسلامی دارد و مبانی حاکم بر نظام استکبار را بر نمی‌تابد؛ همچنین انقلاب ما در راه استقلال خود گام برداشته و حاضر به چشم پوشی از آن نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ادامه داد: دلیل دیگر آن است که انقلاب اسلامی ما در راه علم و پیشرفت حرکت کرده و در حال تبدیل شدن به الگویی برای کشورهای دیگر است و همچنین با اسرائیل دشمن است و دلیل بعدی آنکه انقلاب ما کانون آگاهی‌بخشی و بیداری اسلامی جهان شده است، بنابراین استکبار نمی‌تواند تحمل کند و در پی نابودی آن است.

وی افزود: امروز دشمن تعدادی فرمان در دستور کار دارد و همه روزه توسط ارتش رسانه‌ای خود روی آن کار می‌کند و از جمله آنها این است که پیشرفت‌های ایران را مخفی کند، مشکلات و نارسایی‌ها را ضریب بدهد، پیشرفت کشورهایی را که دشمن ایران در منطقه هستند بزرگ کند، اگر رژیم ایران به سوی مبارزه با فساد رفت، آن را به مسئولین نظام تصویر دهد و روی این مسئله مداومت کند.

حسنی ادامه داد: همچنین دشمن به دنبال این است که مردم را از بهتر شدن اوضاع ناامید کند از هر بهانه‌ای برای مسخره کردن روحانیت استفاده کند، به دنبال ترویج و تبلیغ و آدم‌های ناکارامد و بی‌عرضه باشد، فساد مسئولین منتخب مردم را به حساب نظام بنویسد، بسیاری قهرمانان پاکان و پهلوانان عرصه سیاست و خدمت را لجن مال کند و نگذارد آنها به عنوان اسوه معرفی شوند.

وی عظمت انقلاب اسلامی را در تربیت یافتگان مکتب توحیدی و مکتب ولایت دانست و افزود: باید بدانیم با جود تمام مشکلات ریز و درشت، انقلاب اسلامی با تربیت انسان‌های صالح، دانشمند و جوانان جهانی به سمت قله‌ها در حرکت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان بیان کرد: وظیفه ما نیز به عنوان سربازان فرهنگی نظام، این است که در عرصه جهاد تبیین کوشا باشیم و به امیدآفرینی در دل مردم تلاش کنیم.

خاطره‌گویی توسط همسر شهید دیباج، شعرخوانی در رابطه با انقلاب، اجرای گروه سرود و اجرای برنامه زنده توسط خواننده ارزشی همدانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار