خبرهای داغ:
شهردار نهاوند:

شهر ماشین در نهاوند راه اندازی می‌شود

نهاوند-شهردار نهاوند گفت: با پیگیری‌های انجام شده ترمینال سابق نهاوند برای شهر ماشین در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۵۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص ساماندهی بنگاه‌های ماشین و متمرکز کردن آن‌ها برای سهولت در انجام امور و به حداقل رساندن ترافیک در سطح شهر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده ترمینال سابق نهاوند برای شهر ماشین در نظر گرفته شد.

وی گفت: مساحت این زمین حدود ۱۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع بوده که تاکنون فاقد سند و با کاربری حمل و نقل و انبارداری بود، که با پیگیری‌های شهرداری و همکاری اداره ثبت اسناد سند تک برگی برای شهرداری صادر شد.

شهردار نهاوند گفت: مراحل تغییر کاربری در برنامه کاری شهرداری قرار گرفت و با طرح در کمیسیون ماده پنج کاربری ملک به تجاری تغییر کرد و هم اکنون در حال طی کردن و آماده‌سازی برای صدور پروانه است تا با همکاری بخش خصوصی مراحل کلنگ‌زنی و شروع به کار آن انجام گیرد.

وی افزود: پروژه بزرگ شهر ماشین بزرگ‌ترین پروژه عمرانی با درآمدی پایدار خواهد بود که می‌تواند با مدیریت صحیح تهدید را به فرصت تبدیل کند، فرصتی که سال‌ها به حال خود رها شده بود، از جمله وظایف شهرداری حفظ سرمایه‌ها و استفاده درست از منابع است که در این پروژه بزرگ تمام این موارد در نظر گرفته شده است.

یوسفی نوید در خصوص امکانات و فضای این پروژه گفت: این پروژه دارای دسترسی به معبر ۴۵ متری اصلی و دو معبر ۱۶ متری دارد و تمام مسائل و امکانات مورد نیاز از جمله دفتر تعویض پلاک، دفتر ثبت اسناد و امکانات رفاهی و فضای کافی برای پارک خودرو‌ها در نظر گرفته شده، که با طراحی‌های اولیه حدود ۱۵۰ ملک تجاری برای آن پیش بینی شده است و با راه‌اندازی شهر برزگ ماشین می‌تواند شرایط پذیرش از استان‌های همجوار را نیز دارا باشد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های شهرداری برای رفع مشکلات شهر افزود: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در رشد و توسعه شهری برای ایجاد زیرساخت‌های داشتن شهری پویا و دارای امنیت و امکانات کافی برای شهروندان است، پروژه بزرگ شهر ماشین سرمایه‌ای برای شهر و شهرداری است که تاکنون بدون استفاده مانده و با اجرای این پروژه می‌توانیم روند رو به رشدی در پروژه‌ها و توسعه شهری را شاهد باشیم.

شهردار نهاوند عنوان کرد: نیاز‌های شهروندان اولویت کاری برنامه‌های شهرداری است و این مهم یکی از نیاز‌های شهر برای بهبود رفتار ترافیکی و ساماندهی بنگاه‌های ماشین باشد، مشارکت و همکاری شهروندان پشتوانه‌ای قوی برای انجام خدمات شهرداری است.

شهر ماشین در نهاوند راه اندازی می‌شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات