خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری نهاوند:

مأموریت اصلی دستگاه‌های اجرایی ایجاد تحول و تبیین دستاوردهای نظام و دولت است

نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: امروز مأموریت اصلی و محوری همه دستگاه‌های اجرایی ایجاد تحول و تلاش برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت در راستای نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۷۸
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در شورای اداری شهرستان نهاوند در آستانه چهل و سومین سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره که اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا پا برجاست، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با حمایت‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) حرف اول را در منطقه می‌زند و بسیاری از کشورهای جهان، ایران اسلامی را به عنوان الگو مد نظر دارند و این به برکت خون شهدا اتفاق افتاده است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را باید به مردم جهان معرفی کرد و دهه فجر بهترین فرصتی است که مسئولان خدمات را بهتر از گذشته در اختیار مردم قرار دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با وجود وضعیت دشوار ناشی از کمبود اعتبارات، تنگناهای اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها اقدامات خوبی در شهرستان در حوزه کشاورزی، دامپروری و راه‌اندازی واحدهای تولیدی شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: موفقیت‌های دولت باید با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شود و گزارش برنامه و طرح‌ها برای مردم تشریح شود.

سلگی ادامه داد: مدیران از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در ایام دهه فجر برای ارائه عملکرد اقدامات دستگاه اجرایی خود به مردم بهره گیرند.

وی تاکید کرد: امروز مأموریت اصلی و محوری همه دستگاه‌های اجرایی ایجاد تحول و تلاش برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت در راستای نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند افزود: در رابطه با فضاسازی و آذین‌بندی محیطی ادارات و معابر و میادین شهر توسط دستگاه‌های اجرایی و شهرداری اقدامات لازم صورت بگیرد.

*افزایش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی و مطب‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز در ادامه گفت: با توجه به روند مراجعات در شهرستان وارد پیک ششم شدیم و موارد سرپایی افزایش پیدا کرده است.

غلامرضا متین اظهار داشت: موارد مشکوک بیشتر شده و در مرجعات به مراکز درمانی و مطب‌ها شاهد یک افزایش معنادار و محسوسی هستیم.

وی ادامه داد: در دو بیمارستان ۳۰ نفر بیمار کرونایی بستری هستند و ۶ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان داشت: ۸۷ درصد واجدین شرایط در نهاوند دز اول را دریافت کردند و دز دوم نیز ۷۸ درصد واکسینه شدند و ۹۵ درصد دانش‌آموزان نیز خوشبختانه واکسینه شدند.

وی به تزریق دز سوم اشاره کرد و بیان داشت: شیب خوبی در تزریق دز سوم در شهرستان داریم و تا امروز ۲۵ درصد دز سوم واکسن را تزریق کردند.

متین عنوان کرد: با ادامه روند واکسیناسیون انتظار ما از مردم این است که نسبت به تزریق دز سوم که بسیار مهم است اقدام کنند و هم چنان از همشهریان درخواست داریم پروتکل‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات