خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند تأکید کرد؛

لزوم ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم/مسئولان در برای امیدآفرینی در بین مردم حرکت کنند

نهاوند- حجت الاسلام عباسعلی با اشاره به اهمیت ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم، گفت: در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی بیان اقدامات انجام شده و طرح‌های اجرایی می‌تواند موجب افزایش امید در بین مردم باشد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۵۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در شورای اداری شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت دهه فجر بیان داشت: دهه فجر ایام الله است و مسئولین از فرصت بزرگ دهه فجر نهایت استفاده را بکنند و خدمات بهتری را به مردم ارائه بدهند.

وی با بیان اینکه مسئولان در راستای امیدآفرینی در بین مردم حرکت کنند، افزود: امروز از سلاطین گذشته خبری نیست و شما خدمتگزار مردم هستید و این آیه از قرآن خطاب به ما مسئولین است و ما هم باید به وظایفمان به خوبی عمل کنیم.

امام جمعه نهاوند گفت: ما و شما در هر حدی هستیم در معرض خدا هستیم، گاهی کسی شهید سلیمانی می‌شوند و به عرش می‌رسد و گاهی هم کسی قاتلین شهید سلیمانی می‌شوند مراقب باشیم به چه راهی می‌رویم.

وی اظهار داشت: بیشترین سعی خود را برای تربیت فرزندانمان بگذاریم، چراکه دشمنان از طریق فضای مجازی قصد دارند فرزندان ما را به سمت و سوی انحرافات بکشانند و این وظیفه خانواده‌ها است که مراقب فرزندان خود باشند.

مغیثی با اشاره به اهمیت ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم، گفت: دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ایجاد یأس و ناامیدی، انجام می‌دهند و در این راستا در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی بیان اقدامات انجام شده و طرح‌هایی که برای اجرا وجود دارد، می‌تواند موجب افزایش امید در بین مردم باشد.

وی اهمیت مردمی کردن مناسبت‌های دینی و ملی به ویژه ایام دهه فجر را مورد تأکید قرار داد و گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران آن است که مبتنی بر اراده و رأی مردم، شکل گرفته و حرکت می‌کند و مردم در همه امور محوریت دارند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: امروز هر حرکتی در راستای امیدآفرینی در بین مردم حرکت در جهت راهبرد جمهوری اسلامی ایران است و هر حرکتی برای ایجاد یأس و ناامیدی حرکت در جهت راهبرد دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات