خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان:

شهدا با تاسی از امام حسین(ع) در راه اعتلای اسلام مبارزه کردند

رییس دانشگاه فنی وحرفه ای استان سمنان در مراسم گرامیداشت چهلمین روز تدفین شهید گمنام در این دانشگاه گفت:شهدا بدون هیچ توقع و ادعا تنها با تاسی از امام حسین (ع) در راه اعتلای اسلام و قران کریم مبارزه کردند.
کد خبر: ۹۴۱۵۵۳۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در مراسم بزرگداشت چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه و مسئولان استان و شهرستان سمنان که در مراسم تشییع، تدفین، هفتم و چهلم این شهید گمنام دانشگاه را همراهی کردند، تشکر و قدردانی کرد.

ایشان ضمن بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مقدس باید بین جوانان ترویج شود، بیان داشت: امروزه ما هر چه داریم از برکت خون شهداست، شهدا با جان فشانی و نثار کردن خون خودشان دینشان را نسبت به این نظام و انقلاب ادا کردند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افزود : شهدا بدون هیچ توقع و ادعا تنها با تاسی از امام حسین (ع) در راه اعتلای اسلام و قران کریم تا رسیدن به شهادت در برابر دشمنان قسم خورده دین مبارزه کردند.
وی گفت: باید راه شهدای عزیز گرانقدر انقلاب اسلامی را دنبال کنیم و وظیفه همه ماهاست که این مهم را دنبال کنیم.
رضا نقدی با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان اسلام فراموش شدنی نیست، گفت: این دلاوری و از خود گذشتگی رزمندگان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار