فرمانده جدید سپاه زرندیه معرفی شد/سردار کریمی: سپاه با رویکردی ولایی و انقلابی همواره در مسیر خدمت به مردم

در مراسم تکریم و معارفه سپاه زرندیه از زحمات و تلاش های سرهنگ پاسدار حسین روح افزا تجلیل و سرهنگ پاسدار محسن صادقی به عنوان فرمانده جدید شهرستان زرندیه معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۷۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان زرندیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طی ۴۳ سال گذشته با تکیه بر ولایت فقیه و پشتوانه مردمی علیرغم همه توطئه ها و تحریم های ظالمانه در اوج اقتدار است و به فضل الهی دهه پنجم انقلاب دهه شکوفایی و ارتقای قدرت ملی در همه بخش ها خواهد بود.

وی افزود: در طول ۴۳ سال گذشته موفقیت های به دست آمده و همراهی مردم و جوانان نشان از پویایی ، پشتوانه عظیم مردمی و زنده بودن ارزش های اسلامی دارد و امروز یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری تحقق جهاد تبیین با تبیین دستاوردهای عظیم گذشته است و بیانیه گام دوم انقلاب نمونه ای از اقدامات در حوزه جهاد تبیین است که تحقق آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

سردار کریمی ادامه داد: مسئله جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری بارها و از سالیان گذشته مطرح شده اما امروز با توجه به اینکه دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب اسلامی با شکست جدی مواجه شده به دنبال این هستند از طریق فضای مجازی اهداف پلید خود را عملیاتی سازند و قطعا جهاد تبیین و عملیاتی کردن بیانات رهبری توطئه های آنها را خنثی خواهد کرد و لذا انتقال حماسه های هویت ساز انقلاب به نسل جوان یک ضرورت است.

وی بیان کرد: کاهش غیرت دینی، نادیده گرفتن پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف، بزرگنمایی مشکلات، تطهیر رژیم ننگین پهلوی، ترویج نا امیدی میان جوانان ، به فراموشی سپردن شکست های سنگین دشمنان، ناکارآمد نشان دادن مسئولین و راه انداختن عملیات روانی از جمله اهداف دشمن در جنگ نرم است و باید با تبیین صحیح و تحقق جهاد مستمر با آنها مقابله کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: ملت ایران با روحیه دینی و با تکیه بر رهنمودهای امامین انقلاب و مولفه هایی چون ایثار، مقاومت بر روی ارزش ها، ازخودگذشتگی و رفتارهای مومنانه توانستند قله های بلند پیشرفت و سعادت را طی کنند و امروز دشمن در جنگ اقتصادی دچار شکست شده و جبهه استکبار در مقابل انقلاب اسلامی در اوج ناتوانایی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج با رویکرد ولایی ، انقلابی و مردمی همواره در مسیر خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی بوده،گفت: سپاه و بسیج در طی این سال ها با روحیه و فرهنگ دفاع مقدس در همه صحنه ها درکنار مردم بوده و ما در مسیر خدمت به مردم روز به روز شتابنده تر و آماده تر حرکت خواهیم کرد.

سردار کریمی تأکید کرد: سپاه و بسیج در راستای قوی شدن در همه ابعاد و تحقق خودکفایی گام برمی دارد و امروز با آماده سازی تحقق دولت اسلامی و حاکم شدن ارزش های اسلامی باید برای ساخت تمدن اسلامی خود را آماده کنیم و حرکت انقلاب در گام دوم حرکتی تمدنی است.

وی با اشاره به اقدامات سپاه استان مرکزی در حوزه خدمت به مردم بیان کرد: سپاه و بسیج در استان مرکزی طی یک سال گذشته اقدامات مختلفی در راستای خدمت به مردم ، رفع محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال داشته که ساخت ۲۰۰ مسکن محرومین، ایجاد ۹۰۰ فرصت شغلی در یکسال اخیر و توزیع بیش از ۴۵۰ بسته معیشتی در قالب نهصت کمک مومنانه از مهمترین آنها است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد : در قالب نهضت کمک مومنانه تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان خدمات به مردم در استان مرکزی ارائه شده و اقدامات مومنانه همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

در پایان این آیین از زحمات و تلاش های سرهنگ پاسدار حسین روح افزا تجلیل و سرهنگ پاسدار محسن صادقی به عنوان فرمانده جدید شهرستان زرندیه معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات