خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان از آغاز طرح بسیج آب‌رسانی به ۵۲ روستای استان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۳۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۷۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

آغاز طرح بسیج آب‌رسانی به ۵۲ روستای استان سمنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه قائم استان سمنان از آغاز طرح بسیج آب‌رسانی به ۵۲ روستای استان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۳۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان با بیان اینکه هم‌زمان با سراسر کشور طرح بسیج آب‌رسانی به روستاها در استان سمنان نیز آغازشده است، ابراز داشت: هدف‌گذاری این طرح برای کشور هزار و ۲۰۰ روستا و سهم استان سمنان در این بین ۵۲ روستا عنوان‌شده است.
وی بابیان اینکه به صورت کلی ۱۵۰ روستای استان سمنان نیازمند تأمین و برخورداری از آب شیرین هستند، افزود: با اتمام کار در این ۵۲ روستای هدف‌گذاری شده روند تأمین آب پایدار برای دیگر روستاهای استان سمنان نیز اجرایی می‌شود.
فرمانده سپاه قائم استان سمنان بابیان اینکه طبق رویکرد کشوری این روستاها در مدت کمتر از پنج ماه می‌بایست آب‌رسانی شوند، ابراز است: هدف از اجرای این طرح‌ها کمک به توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت و خالی شدن از سکنه است که این اهداف در مدیریت جهادی بسیج به طور جد پیگیری می‌شود.
دامغانی بابیان اینکه اجرای این طرح ۳۸ میلیارد تومان اعتبار دارد، تصریح کرد: در برخی روستاها مسیر آب‌رسانی نیازمند تکمیل است که این موارد نیز در دست اقدام قرار خواهد گرفت.
وی بابیان اینکه این طرح با تفاهم‌نامه فی‌مابین قرارگاه مرکزی امام حسن مجتبی، سازمان بسیج سازندگی کشور و شرکت آب و فاضلاب وزارت نیرو کلید خورده است، افزود: بسیج و سپاه و گروهای جهادی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان سمنان روند اجرایی کار را عهده‌دار خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها