خبرهای داغ:

بیش از 20هزار سبد کالا و 50سری جهیزیه بین نیازمندان سمنانی توزیع می شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در این مرحله بیش از 20 هزار سبد کالا در بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۴۶۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی در حاشیه رزمایش موسات و کمک مومنانه استان سمنان، گفت: به همت مردم وخیرین در پایگاه ها مقاومت بسیج و مساجد سطح استان در پایان ایام دهه فجر رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سمنان در بحث محرومیت زدایی در عرصه های عمرانی نیز ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: تمرکز ما در استان سمنان در حوزه آب روستایی و مسکن  است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه 52 روستا درحوزه آب هدف گذاری شده اند، تشریح کرد: 72 میلیارد تومان بودجه از منبع قرارگاه امام حسن(ع) برای این موضوع تامین شده که در همین روز ها عملیات اجرایی این پروژه ها در روستاهای استان سمنان آغاز خواهد شد.

 20 هزار سبد کالا در بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه در این ایام،  بیست سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در حال برگزاری است، عنوان کرد: در این مرحله بیش از 20 هزار سبد کالا در بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 50سری جهیزیه در این ایام بین زوج های جوان استان سمنان توزیع خواهد شد، خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گیری  در فصل سرما بیش از 700 عدد بخاری تهیه و بین نیازمندان توسط گروه های جهادی توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه از اسفند ماه سال 98 تا کنون بیش از 384هزار سبد کالا در بین نیازمندان توزیع شده است، بیان کرد: این اقدام با کمک خیرین و مردم همیشه در صحنه و همراهی گروه های جهادی در سطح استان انجام گرفته است.

وی از توزیع بیش از هزار سری جهیزیه به نوعروسان سمنانی از سال 98 تاکنون خبر داد، و گفت: در این ایام بیش از 700 سری لوازم اساسی منزل و بیش از 900 تبلت بین دانش آموزان استان سمنان توزیع شده است.

کاشفی با اشاره به توزیع بیش از 22هزار سری لوازم التحریر در این دوسال اخیر، افزود: بیش از 2میلیون پرس غذای گرم و آزاد سازی بیش از 115 زندانی را در این سال ها در دستور کار داشته ایم که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها