خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه:

ماموریت سپاه افزایش رضایت مردم/مصمم بودن برای حل مشکلات کشور در دولتمردان

سردار حزنی با بیان اينکه مصمم بودن برای حل مشکلات کشور را در دولتمردان می بینیم گفت: در داخل سپاه همه نیروها، بیمارستان ها، دانشگاه‌ها و سپاه ها بسیج شدیم که کمک کنیم رضایت مردم افزایش پیدا بکند ماموریت همه ما همین است.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۱۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار ضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در مراسم افتتاح و بهره برداری از ۲۲ پروژه عمرانی در جمع خبرنگاران با بیان اينکه در همه ی جاهای صعب العبور، محروم، مرزی و حساس کشور ما منتظر چنین پروژه هایی هستیم که شامل پرداختن به مائل  آب رسانی،  راه های روستایی، مسکن، اشتغال و راه اندازی ازدواج های آسان در سراسر کشور است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه دولت ها این کار را در سراسر کشور انجام می داد و با روی کار آمدن دولت جدید که انگیزه در حل مشکلات مردم مستضعف و محروم در اولویت است ما در سال جدید شاهد چنین کارهایی که مردم خوشحال شوند هستیم.

حزنی عنوان کرد: آن چیزی که مسلم است اینکه  هر هفته یا هر ماهی ما سه جلسه از طرف سپاه با آقای مخبر معاون رئیس جمهور و هر سه ماه یک بار با رئیس جمهور جلساتی برای حل مشکلات مردم در سراسر کشور داریم که همین پروژه های کوچک از جمله آب، راه ، اشتغال و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند حل شود.

 وی با بیان اينکه مصمم بودن برای حل مشکلات کشور را در دولتمردان می بینیم افزود: در داخل سپاه همه نیروها، بیمارستان ها، دانشگاه‌ها و سپاه ها بسیج شدیم که کمک کنیم رضایت مردم افزایش پیدا بکند ماموریت همه ما همین است که آن غم و غصه و مشکلاتی که هست در درجه اول تقسیم بشود و شادی ها افزایش پیدا بکند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه کشور گفت:انشاء الله ما شاهد خطرات خوبی هستیم و آنچه که وظیفه ما مسئولین است انجام شود کارهای خیلی خوبی هم در استان خراسان جنوبی انجام شده که دوستان ما گزارش می دهند و برنامه های خیلی خوبی بنا است انجام بشود.

وی ضمن تشکر و قدر دانی از کسانی که این پروژه را به انجام رساندند؛ از همه مردم و مسئولین منطقه تشکر کرد و گفت: انشاءالله استانداری، همه معاونین، مدیران کل، فرمانداران وسپاه هم اعلام آمادگی می‌کنند که در همه استان ها در کنار مردم مسئولین پای کار است تا بتوانیم این مشکلاتی که در سطح کشور است را کم کنیم.

 وی در پایان افزود: من از همه ی کسانی که در کنار مردم، پشتیبان مردم و به فکر معیشت و رفاه مردم هستند در استان خراسان جنوبی تشکر می کنم و انشاءالله این همکاری ها ادامه خواهد داشت تا ما بتوانیم رضایت مردم استان را کسب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار