خبرهای داغ:
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش منطقه اصفهان :

انحراف واقعیت ها؛ در دستور کار دستگاه رسانه ای دشمن/امروز جهاد تبیین؛ یک واجب عینی است

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش منطقه اصفهان، تحریف واقعیت ها، انکار پیشرفتها و القای ناکارآمدی نظام اسلامی را در دستور کار دستگاه رسانه ای دشمن عنوان کرد و گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، امروز، جهاد تبیین، دفاع مقدسی است که مهمتر از هشت سال دفاع مقدس و حتی جهاد مدافعین حرم است
کد خبر: ۹۴۱۵۸۴۸
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین حسین قاسمی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن تبریک سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، موضوع جهاد تبیین را یکی از مباحث روز رزمندگان خط مقدم اسلام در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و آن را دستور صریح و شفاف فرمانده معظم کل قوا دانست.
وی با بیان اینکه این جهاد محدود به زمان و مکان خاص نیست گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود، مسئولین و مردم را مکلف به تبیین واقعیات جامعه امروز دانسته اند و فرمودند: جهاد تبیین دفاع مقدسی است که مهمتر از هشت سال دفاع مقدس و حتی جهاد مدافعین حرم است.
وی در بیان علت این اهمیت خاطر نشان کرد: اگر تبیین نباشد و آموزه های یک مکتب در جامعه به روشنی بیان نشود سرنوشت جامعه ای را پیدا می کند که بعد از گذشت 50 سال، امام و فرزند پیامبر خود را به عنوان یک خارجی و شورشگر می کشند و به این جنایت خود افتخار هم می کنند. برای همین هم حادثه جانسوز کربلا را می توان حاصل عدم تبیین واقعیات جامعه دانست. واقعیاتی که توسط پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی، حضرت فاطمه و امام حسن علیهما السلام بیان شده بود ولی در طول زمان تبیین نشده بود و به همین دلیل این واقعیات توسط بنی امیه به انحراف کشیده شد و فاجعه کربلا را رقم زد.
حجت الاسلام قاسمی در ادامه، حضرت زینب (س) را الگو و اسوه جهادگران عرصه تبیین عنوان کرد و گفت: اگر تبیین واقعیات کربلا توسط ایشان صورت نمی گرفت امروز خبری از عزاداری سید و سالار شهیدان و ادامه راه مقدس ایشان نبود.
ارشد روحانیون ارتش منطقه اصفهان در بخش دیگری از سخنرانی خود، با توجه به سالروز ولادت امام علی علیه السلام گفت: در روایتی که ابن عباس از پیامبر اکرم (ص) نقل کرده آمده است اگر کسی فضیلتی از فضائل حضرت علی (ع) را بیان کند گناهان زبان او بخشیده خواهد شد و اگر فضیلتی را بشنود تمام گناهانی که از راه استماع مرتکب شده بخشیده خواهد شد.

وی با اشاره به معجزه شکافته شدن دیوار کعبه برای ورود مادر مکرمه حضرت علی علیه السلام گفت: این معجزه که نشان از عظمت حضرت علی علیه السلام دارد به هیچ وجه توسط دشمنان ایشان قابل انکار نیست . وی مظلومیت حضرت علی علیه السلام را نتیجه عدم جهاد تبیین توسط خواص عنوان کرد و گفت: این عدم تبیین به دلیل سایه رعب و وحشتی بود که توسط بنی امیه بر جامعه افکنده شده بود و در مقابل تشویق به جعل احادیث ساختگی در بیان فضایل دشمنان ایشان بود که رفته رفته به سمت و سویی کشیده شد که جامعه در مقابل قتل فجیع فرزندان ایشان در صحنه عاشورا خم به ابرو نیاورد و علاوه بر سکوت دشمنان ایشان را مساعدت و مشایعت کند.
وی در ادامه به تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای تحریف واقعیت ها در اذهان آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: انکار پیشرفت های روز افزون کشور در دوران انقلاب اسلامی و القای ناکارآمدی نظام از مدت ها قبل در دستور کار رسانه های معاند قرار گرفته است. وی علت دشمنی آمریکا با نظام اسلامی را جبران سیلی محکم سال 57 قلمداد کرد و گفت: بر خلاف خواسته دشمن، این انقلاب شهرت جهانی یافت و امروز به عنوان یک قدرت در منطقه و در جهان مطرح است و به حول و قوه الهی این امانت به صاحب اصلی خود امام زمان عج سپرده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار