خبرهای داغ:

دوازدهمین دوره رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان سرخه برگزار شد

همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر 110 بسته معیشتی به ارزش 605 میلیون ریال بین خانواده های نیازمند در شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۹۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ولادت با سعادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام والای پدر دوازدهمین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با همکاری نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیات رزمندگان سیدالشهدا و ستاد نذرواره حسینی در شهرستان سرخه برگزار شد.

سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و دبیر ستاد رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در حاشیه اجرای این رزمایش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهرستان سرخه کارنامه درخشانی برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه رزمایش مواسات دارد، مردمانی با روحیه انقلابی که از ابتدای کار تاکنون در کنار ما بودند و دست ما را گرفته اند.

او افزود: در طی 2 سال گذشته و در پی شیوع بیماری کرونا 12 مرحله رزمایش مواسات را انجام داده و تعداد زیادی بسته معیشتی در طی هر دوره در بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شده است.

دبیر ستاد رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: در این مرحله از رزمایش با پشتیبانی‌های انجام شده 110 بسته کمک معیشتی برای نیازمندان شهرستان شامل 10 قلم کالای اساسی به ارزش ریالی هر بسته  5 میلیون و پانصد هزار ریال و در مجموع با ارزش 605 میلیون ریال آماده تحویل به نیازمندان است.

ادهم عنوان کرد: این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، قند، روغن، ربع، عدس، لپه، شکر، لوبیا و مرغ بوده و باتوجه به شناسایی های انجام گرفته توسط مسولین مربوطه با حفظ شان و منزلت خانواده ها در بین آن ها توزیع خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها