۳۲۰۰ میلیارد تومان برای بودجه عمرانی ۱۴۰۱ استان اردبیل اختصاص یافت

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات و بودجه عمرانی برای سال ۱۴۰۱ در استان اردبیل به ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که افزایش ۷۷ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۷۳
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

۳۲۰۰ میلیارد تومان برای بودجه عمرانی ۱۴۰۱ استان اردبیل اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، صدیف بدری  اظهار داشت: اعتبارات و بودجه عمرانی برای سال 1401 در استان اردبیل به 3 هزار و 200 میلیارد تومان برآورد شده که افزایش 77 درصدی را نشان می‌دهد که یک هزار و 100 میلیارد تومان از طریق فاینانس بانکی به پروژه‌های عمرانی استان اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های بزرگ استان با اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که در اولویت قرار گرفته که برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام 700 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده و 500 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص داده شده و 400 میلیارد تومان نیز به این پروژه در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه مطالبه مهم و دغدغه اصلی استان اردبیل است که به همین منظور تکمیل پروژه را در اولویت کاری خود قرار داده و از استاندار اردبیل انتظار داریم تا نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اهتمام جدی داشته باشد.

بدری اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد نیز از سال آینده شروع می‌شود که به همین منظور مطالعات فاز اول با اتصال آن به شبکه ریلی جمهوری آذربایجان در دستور کار قرار گرفته و نمایندگان و مسئولان پیگیری‌های لازم را در این زمینه دارند تا با اجرای آن کل استان به شبکه ریلی کشور متصل شود.

وی اظهار کرد: منطقه آزاد تجاری و صنعتی در استان اردبیل نیز به زودی تعیین تکلیف می‌شود که با توجه به این که اردبیل نیز جزو مناطق آزاد محسوب می‌شود انتظار داریم بدون هیچ تعلل و ایجاد وقفه نسبت به اجرای آن اقدام شود که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بهره‌مندی از قانون مزیت ارزش افزوده برای واحدهای تولیدی و توسعه اقتصادی و تجاری و اشتغال‌زایی از مزیت‌های منطقه آزاد است که درصدد هستیم استان اردبیل را از مزایای این منطقه بهره‌مند کنیم.

ارسال نظرات