خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان:

بسیج محور و پیش برنده است

همدان-فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج در ابعاد امنیتی حرف برای گفتن دارد و این مرهون بسیج و بسیجیان است و بسیج محور و پیش برنده است.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۳۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
بسیج محور و پیش برنده است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی معین امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان در مجمتع انصار ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س) علمدار نهضت تبیین حادثه کربلا، اظهار داشت: سه سال و ۲۱ روز پیش مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه همدان را از کنار مزار شهید همدانی شروع و با شهدا تجدید عهد و میثاق کردیم و در مسیر فراز و فرودهای بسیاری داشتیم که پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه این دوره را با سیل شروع کردیم و با اُمیکرون به پایان رساندیم، افزود: بسیجیان کارهای بزرگی انجام دادند و سعی کردم به تعهدات خود پایبند باشم و در هر جایی که کار خیری بود حضور داشتیم و هرجا منافع و مطالبه‌ای بود بسیج حضور نداشت.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان گفت: در اغتشاشات سال ۹۸ پابه پای نیروی انتظامی حضور داشتیم و خدا را شاکرم که امروز میدان بسیج و تأثیر بسیج بسیار شده و شبکه بسیج را تکمیل کردیم و نسل ظهور را در سالروز تأسیس سپاه همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه همزمان با سالروز بسیج بنیان مرصوص را شروع کردیم، گفت: وقتی کرونا شروع شد با توجه به اینکه دو انتخابات را هم پیش رو داشتیم اما تلاش خود را کردیم و امروز نتایج آن را می‌بینیم.

بقایی ابراز داشت: بسیج در ابعاد امنیتی حرف برای گفتن دارد و این مرهون بسیج و بسیجیان است و بسیج محور و پیش برنده است.

وی با اشاره به اینکه طی این سه سال تلخ‌ترین خاطره شهادت سردار سلیمانی بود و در دی ماه 1398 در عنفوان فضای انتخاباتی شهادت حاج قاسم اتفاق افتاد، گفت: بعد از انتخابات کرونا شروع شد که بسیجیان پای کار بودند، تضمین کننده و تأمین کننده همه موضوعات کشور این بنا و شجره طیبه بسیج است که امام(ره) از خود به یادگار گذاشت و باید بسیج را کمک کنیم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه شهرداری و سایر دستگاه‌ها باید به بسیج کمک کنند، ابراز داشت:اکنون ۲۶ حوزه مقاومت داریم، ۱۴ حوزه مکان ندارند که این امر همت جهادی می‌طلبد، زمین‌ها را در اختیار داریم و باید از ظرفیت اعتبارات در استان و شهرستان استفاده کنیم تا بتوانیم در سال ۱۴۰۱ از آن‌ها استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: این امنیت مردم پایه محور، می‌تواند برای ما آورده داشته باشد و انتظار ما این است که در آینده کمک‌های دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود و حوزه‌ها شبانه روز وقت بگذارند.

* ضرورت وجود هم افزایی بین سپاه و بسیج و سایر ارگان‌ها

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در ادامه با بیان اینکه باید سه راهبرد اصلی را در برنامه‌های خود قرار دهیم، افزود: اولین راهبرد، توکل به خداوند یعنی تفویذ کارها به خداوند و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که این راهبرد اصلی ما در حرکت به سمت و سوی ظهور و رسیدن به آن هدف نهایی است.

سرهنگ سیدجواد حسینی گفت: دومین راهبرد، کار جهادی و تلاش و کوشش همگانی است که می‌طلبد برای رسیدن به اهداف خود تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم و کارهای نشدنی را شدنی کنیم.

وی ابراز داشت: سومین راهبرد، مردم‌داری و مردم‌یاری است، چرا که ما نوکر و خادم مردم هستیم تا بتوانیم به مردم به خصوص قشر آسیب‌پذیر و محروم کمک کنیم و باید هم افزایی بین سپاه و بسیج و سایر ارگان‌ها وجود داشته باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات