خبرهای داغ:
همدان-کارشناس سیاسی حفظ و گسترش مفاهیم انقلابی در جامعه را از مهمترین مأموریت‌های بسیج دانست و گفت: این عزت و صلابتی که نیروهای مسلح ما در برابر دشمن دارد نتیجه همین گفتمان انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۹۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر مهدی قاسمی در جمع فرماندهان و رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) این یگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به تبیین آسیب‌شناسی شاخص‌های بسیج پرداخت و اظهار داشت: یکی از آسیب‌هایی که مورد توجه نیروی بسیج است توجه به دنیا است که موجب می‎شود نیروی الهی را از صحنه مقابله با دشمن دور کند.

وی افزود: هم چنان که در واقعه‌های مهم تاریخی مانند عاشورا مشاهده می‌کنیم، هر جا که دنیاپرستی بر مسلمانان چیره شد آنها را از صحنه یاری امام زمان خود خارج کرد.

کارشناس سیاسی غفلت از توطئه‌ها و طراحی‌های دشمن را از دیگر آسیب‌های مهم دانست و گفت: دشمن با طراحی پیچیده و عملیات روانی بین جبهه حق تفرقه و تشتت آرا انداخته و در نتیجه این اختلاف جبهه حق ضربه می‌خورد بنابراین باید از حرکات دشمن بسیار مراقبت کرد.

وی اظهار داشت: تفرقه در جبهه انقلاب و نیروی بسیج از آسیب‌های پرخطر است که ممکن است به تسلط دشمن بر ما بیانجامد.

قاسمی گفت: از مهمترین راهبردهای امروز دشمنان علیه نظام اسلامی حاکم ساختن مفاهیمی چون دموکراسی،آزادی، برابری زن و مرد و... به جای حاکمیت عقلانیت بر افکار عمومی جامعه است.

وی بیان داشت: با ترویج شبهات دینی و سیاسی به ویژه در فضای مجازی و با بهره‌مندی از قدرت رسانه‌ای می خواهند مردم را از فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلابی دور کنند تا جامعه بدون خونریزی در اختیار دشمن قرار گیرد.

کارشناس سیاسی حفظ و گسترش مفاهیم انقلابی در جامعه را از مهمترین مأموریت‌های بسیج دانست و گفت: این عزت و صلابتی که نیروهای مسلح ما در برابر دشمن دارد نتیجه همین گفتمان انقلابی است.

* مهمترین رکن بصیرت فهم و عمل به موقع است

وی با بیان اینکه بصیرت لازمه همیشگی جامعه است و مهمترین رکن بصیرت نیز فهم و عمل به موقع است، گفت: مهمترین شاخصه بصیرت و بصیرت‌افزایی توجه به فرامین و رهنمودهای ولی فقیه است.

قاسمی اظهار داشت: مطالبه اصلی رهبر انقلاب از جریان انقلابی جهاد تبیین است که باید به طور جدی دنبال و در جامعه عملی شود.

وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: بسیاری از این مشکلات که تا مدت‌ها بعد ادامه خواهد داشت محصول بی‌تدبیری‌ها و خرابکاری‌ها در دولت قبل بود که دولت انقلابی باید به سرعت برای رفع آن اقدام و تلاش کند.

استاد دانشگاه افزود: بی‌توجهی و ناکارآمدی در دولت سابق کار را به جایی رساند که دولت جمهوری اسلامی از تشکیل قرارگاه مدیریت جنگ و اقتصاد مقاومتی به قرارگاه مرغ و تخم مرغ رسید.

وی با تأکید بر اینکه ما با هیچ شخص و دولتی عقد اخوت نبسته‌ایم و ملاک ما ولایتمداری و عملکرد دولت در خدمت به مردم خواهد بود، تصریح کرد: به طور قطع با مدیریت انقلابی و کارآمدی مسئولان و همت قوای سه گانه و نیز همکاری مردم مشکلات کشور قابل حل خواهد بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات