خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

اولویت امروز ما جهاد تبیین است

نهاوند-امام جمعه نهاوند گفت: جهاد تبیین بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و اولویت امروز ما باید جهاد تبیین باشد.
کد خبر: ۹۴۱۶۴۶۴
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند بیان کرد: جهاد تبیین بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و اولویت امروز ما باید جهاد تبیین باشد.

وی اظهار داشت: این جهاد شامل جهاد فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین است که در جهاد فرهنگی باید بدانیم دشمن دست از دشمنی با انقلاب بر نمی‌دارد و این نکته مهمی است و از نظر فرهنگی عوامل نفوذ دشمن هرجا بتوانند نیش می‌زنند و کار خودشان را می‌کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز از دیگر اولویت‌ها جهاد اقتصادی است که باید مسئولان همت کنند برای مثال در نهاوند واحدهای تولیدی تعطیل شده زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: دامداری‌های زیادی وام گرفته‌اند و هنوز شروع نکردند که مسئولانی که در خط مقدم هستند باید به این موارد توجه کنند که برای تحقق جهاد اقتصادی باید در این زمینه این واحدها شناسایی شوند و رونق پیدا کنند و مشکلات آنها را حل کنیم.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: نباید به غرب امید داشته باشیم چون آنها مشکلی از ما حل نمی‌کنند و باید به خودمان اتکا کنیم چون شعار «ما نمی‌توانیم» در رژیم گذشته در انقلاب اسلامی به شعار «ما می‌توانیم» و «ما توانستیم» تبدیل شد و هرچند در برخی بخش‌ها کم پیشرفت کردیم ولی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی اصلا قابل مقایسه با قبل نیست.

وی بیان کرد: در مذاکرات باید تحریم‌ها برداشته و منافع ما تامین شود و عملا تحریم‌ها برطرف شود و امروز حرف ما این است که ما سال‌ها از برجام ضربه خوردیم و دیگر نمی‌خواهیم از این جهت ضربه بخوریم.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: نباید به مجامع غربی اعتماد و امید داشته باشیم و اقدامات این نهادها در این سال‌ها این موضوع را به ما نشان داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات