فرماندار شهرستان همدان:

ما نتوانسته‌ایم دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم

همدان- فرماندار شهرستان همدان گفت: امروز مقام معظم رهبری مسئله جهاد تبیین را عنوان می‌کند چراکه ما نتوانسته‌ایم دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۳۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدعلی محمدی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن تسلیت وفات حضرت زنیب(س)، اظهار داشت: جامعه‌شناسان و اندیشمندان سیاسی متفق القول براین بودند که بعداز انقلاب فرانسه و روسیه در سال 1917 دیگر اتفاقی به نام انقلاب رخ نخواهد داد غافل از اینکه در گوشه‌ای از کره زمین انقلابی به وجود می‌آید که ام القرای بسیاری از کشورها و مظلومین جهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری بر این بودند که این انقلاب بیش از 40 سال دوام نخواهد آورد اما امروز وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌شویم، گفت: انقلابی که رهبر معظم انقلاب موضوع گام دوم را برای آن طراحی می‌کند و افق و چشم اندازی برای آن طراحی می‌کند به طور قطع متصل به انقلاب صاحب الامر (عج) خواهد شد.

فرماندار شهرستان همدان عنوان کرد: گام دوم در راستای رویش‌ها است و مسئله‌ای که همه را ناراحت می‌کند عدم توجه به آن جایگاه واقعی انقلاب است که ما برای انقلاب چه کردیم و وقتی رهبر معظم انقلاب مسئله ناتوی فرهنگی را مطرح می‌کند یک نگرانی درون آن نهفته است و امروز مسئله جهاد تبیین را عنوان می‌کند چراکه ما نتوانسته‌ایم دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

وی گفت: در ایام دهه فجر در مرکز استان بیش از یک هزار و 44 میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی شد و نتوانسته‌ایم برای مردم اینها را مطرح کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه این جنگ نرم و فرهنگی که رهبر معظم انقلاب مطرح می‌کند شما بسیجیان باید شروع کنید، عنوان کرد: امروز عده‌ای به دنبال تطهیر رژیم سفاک پهلوی هستند و شما بسیجیان در این راستا در فضای مجازی کم‌رنگ عمل کرده‌اید و آنها از این فضای خالی دارند استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه با گشایشی که در دولت سیزدهم اتفاق افتاد مردم توانستند سه دز واکسن خود را دریافت کنند، گفت: اکنون بهترین متخصص‌ها در اینجا هستند و از همین بسیجیان فعالیت دارند و امروز مراسم تکریم و سپاس یکی از فرماندهان بسیجی است که از عناصر اصلی شورای تأمین همدان بود و نقش به سزایی داشت که نظارت سالم، کارشناسانه، دقیق و تأثیرگذاری داشتند و فرمانده جدید باید این وزنه را در استان بالا نگه دارد چرا که بسیجیان زینت استان هستند.

* امروز نیازمند اتحاد هستیم

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و نماینده بسیجیان در همدان نیز در ادامه اظهار داشت: آقای بقایی نیروی ولاییِ انقلابی با تدبیر، برنامه‌ریز بوده و ارتباط بسیار خوب با بدنه بسیجیان و کف میدانی‌ها دارد.

غلامرضا فریدونی با بیان اینکه این فرمانده روی بسیج تعصب دارد و حتی روی کلمه بسیج گفت: امید است فرمانده جدید ادامه دهنده راه بوده و همین ارتباط مؤثر را با بسیجیان ایجاد کند و با وقت گذاری در بسیج و بدنه بسیج و ارکان پایگاه مقاومت، بتواند رشد و بالندگی و پویای بسیج را بیشتر کند.

وی عنوان کرد: امروز نیازمند اتحاد هستیم و نیروهای خودی باید باهم وحدت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار