خبرهای داغ:
سردار فرجی:

امروز عرصه جنگ برای بسیجیان فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی است/دشمن جنگ ترکیبی را علیه مردم ایران آغاز کرده است

فرمانده سپاه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه عرصه جنگ در بازه فعلی فضای مجازی و آسیب های اجتماعی است، گفت: بسیجیان امروز ماموریت های ویژه تری نسبت به دوران دفاع مقدس دارند.
کد خبر: ۹۴۱۶۵۵۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سردار اسماعیل فرجی، در اختتامیه نخستین جشنواره ارتقای سلامت اجتماعی که در سالن جلسات اداره کل دامپروری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: دشمن جنگ هوشمندانه و به تعبیر  مقام معظم رهبری  جنگ ترکیبی را علیه مردم ایران آغاز کرده است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: فتنه‌های مختلفی را دشمن آغاز کرده که دین زدایی، ولایت ستیزی و ناامیدی مردم از انقلاب ارکان آن هستند.

وی افزود: امروز دشمن به صورت شبانه روزی علیه مردم ایران خصوصاً در فضای مجازی فعال است.

فرجی بیان داشت: دشمن از راه‌های مختلفی در صدد آسیب رساندن به جوانان است لذا جنگ اراده‌ها در جریان بوده با این حال ما در این جنگ اراده خود را به دشمن تحمیل کرده ایم.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه سطوح درگیری ایران با دشمنان به نهایت خود رسیده، گفت: در این جنگ ما نیز دچار آسیب‌هایی هستیم که آسیب‌های اجتماعی جزئی از آن است.

وی افزود: همانطور که در دفاع مقدس دست در دست هم دادیم تا به پیروزی برسیم، امروز نیز برای رفع مشکلات اجتماعی نیازمند تعامل همه جانبه هستیم.

فرجی با اشاره به مشکلات اجتماعی خراسان شمالی، تصریح کرد: مأموریت اصلی سپاه دفاع از آرمان‌ها و انقلاب اسلامی است و در این راه تمامی نیازهای جامعه را احصا کرده و برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی در انتها گفت: ۹۵۰ پایگاه بسیج در خراسان شمالی فعال است که در جنگ سخت می‌توانیم آن‌ها را مسلح نیز بکنیم اما امروز میدان و عرصه جنگ متفاوت است و بسیجیان مأموریت‌های دیگری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها