خبرهای داغ:
تازه های پلیس/30بهمن

اجراي چهارمین طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در استان خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۶۲۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار"ناصر فرشید" فرمانده انتظامی استان در تشريح اين خبر اظهار داشت: طی 72 ساعت ماموران انتظامی خراسان جنوبی به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با سوداگران مرگ، چهارمین طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در این استان اجرایی شد.

وي بيان داشت: مأموران پليس با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، 93 نقطه آلوده و جرم خیز را شناسايي و در طی چند عملیات هماهنگ و منسجم، 86 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و 456 کیلو و 900 گرم انواع مواد افیونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این طرح 86 متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار فرشید خاطرنشان کرد: رزمندگان پلیس خراسان جنوبی با به کار گرفتن حداکثر نيروهاي عملياتي و انتظامي و تجهيزات کامل با تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه می کنند و اجازه جولان به افراد شرور و مخلان امنیت شهروندان نخواهند داد.

 

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف 20 موتورسیکلت در"فردوس"

فرمانده انتظامی شهرستان "فردوس" از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: 20 دستگاه موتورسیکلت در این طرح توقیف شده است.

 

سرهنگ"علیرضا فولادی" اظهار داشت: در پي گزارشات و مطالبات مردمي مبني بر نارضايتي شهروندان از تردد موتورسيكلت سواران متخلف و هنجارشکن، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با ایجاد مزاحمت و حرکات نمایشی موتورسیکلت سواران متخلف در سطح شهرستان فردوس اجرایی شد.

 

وی بیان داشت: این طرح با حضور تیم های گشتی پلیس عملیاتی شد که با انجام اقدامات فنی، تعداد 20 دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، متوقف و روانه پارگینگ شد که متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

 

سرهنگ فولادی با بيان اين که ايجاد امنيت اجتماعی الويت اصلي پليس است؛ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در راستای ايجاد امنيت اجتماعی از هيچ کوششي فرو گذار نخواهند کرد و به طور قاطع با بر هم زنندگان نظم و آرامش عمومي برخورد مي كنند.

 

کشف 25 تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز در"طبس"

سرهنگ"فاضل مریمی" فرمانده انتظامی"طبس" اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه"تپه طاق" شهرستان طبس اخباری مبنی بر حمل و بارگیری خاک معدنی غیر مجاز دریافت کردند که موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور"عشق آباد به بردسکن" شهرستان طبس به یک تریلی حامل بار که در حال حرکت بود مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، 25 تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز کشف کردند که ارزش ریالی خاک های معدنی کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد شد.

 

سرهنگ مریمی خاطرنشان کرد: مأموران در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

 این مقام انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت عمومی با افراد سودجو که برای منافع شخصی خود اقدام به فعالیت های غیر قانونی می کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

کامیونت حامل روغن موتور قاچاق در"خوسف" توقیف شد

 

سرهنگ"حسن شجاعی نسب" جانشین انتظامي استان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي به يك کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وي بيان داشت: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از کامیون، 10 هزار و 795 لیتر روغن موتور که به صورت قاچاق حمل می شد؛ کشف كردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 5 میلیارد و 390 میلیون ریال براورد شد.

 

جانشین انتظامي استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در اين رابطه یک خودرو توقيف و یک متهم دستگير كردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائي معرفي شد.

 

سرهنگ شجاعی نسب تصریح کرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با مرکز فوریت‌های پليسي 110 تماس و يا از طريق پيامك با سامانه 11056 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار