خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان در پی درگذشت سرهنگ پاسدار رضا گرزین

فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار رضا گرزین جانباز گرانقدر و یادگار دفاع مقدس و معاون هماهنگ کننده سابق تیپ ۱۲ قائم (عج) سپاه استان سمنان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۱۶۷۷۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان در پی درگذشت سرهنگ رضا گرزین

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار رضا گرزین جانباز گرانقدر و یادگار دفاع مقدس و معاون هماهنگ کننده سابق تیپ ۱۲ قائم (عج) سپاه استان سمنان را تسلیت گفت. در این پیام آمده است :

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون 
درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند. 
بی‌شک برادر جانباز رضا گرزین از زمره مجاهدان گمنامی بود که سال‌های جوانی خویش را  در سال های پر افتخار دفاع مقدس و صحنه‌های پرخطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران سپری کرد. 
آری آن جانباز سرافراز، بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف  کشور، حضوری فعال و مستمر داشت و همواره در پی خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران بود
اینجانب عروج ملکوتی آن جانباز رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به خانواده معزز ، مردم شهید پرور استان سمنان و نیز همرزمانش تسلیت عرض می‌نمایم. 
 از پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برای ایشان خواستار و امیدوارم این روح آسمانی با ارواح طیبه شهدای کربلا همنشین باشد.

سرتیپ دوم پاسدار حميد دامغانی 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان 

ارسال نظرات
پر بیننده ها