خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

توقیف بیش از ۳ هزار قطعه مرغ زنده غیر بهداشتی در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف ۳ هزار و ۹۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۷۹۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی، یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن را متوقف کردند.

وی افزود: با توقیف و انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، ۳ هزار و ۹۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار ابراز داشت: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

*کشف ۷ فقره سرقت در بهار

وی گفت: در راستای برخورد با سارقان در شهرستان بهار، ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی چهار سارق را شناسایی و دستگیر کردند.  

وی افزود: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، به هفت فقره سرقت شامل اماکن خصوصی و قطعات خودرویی در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک، مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تأمین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات