خبرهای داغ:
مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان خبر داد

تجهیز اردوگاه‌های شهید مسعودیان و شهید باکری برای اعزام کاروان‌های راهیان نور

همدان-مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان از تجهیز اردوگاه‌های شهید مسعودیان در اهواز و شهید باکری در خرمشهر برای میزبانی اردوهای راهیان نور دانشجویی و دانش‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۳۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
تجهیز اردوگاه‌های شهید مسعودیان و شهید باکری برای اعزام کاروان‌های راهیان نور

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی اخوان امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان همدان به ارائه گزارش از بازدید و بررسی اردوگاه‌های متعلق به استان، شهید مسعودیان در اهواز و شهید باکری در خرمشهر پرداخت و اظهار داشت: با بررسی آخرین وضعیت ساختمان‌ها و تاسیسات به منظور آمادگی برای میزبانی اردوهای دانشجویی و دانش‌آموزی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تمهیدات لازم در زائرسرای شهید قهاری در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز راهکارهایی اتخاذ و مشکلات احصاء شد و تعهدات پیشنهادی برای دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: نصب ۴ اصله پایه بتنی و احداث ۹۰ متر شبکه خودنگهدار با نصب چراغ روی پایه‌ها، تامین روشنایی زائرسرا، ساماندهی سیم کشی‌ها، سرویس و تعمیر تابلوهای برق اصلی، تابلو مصارف داخلی و تابلو لوله‌های گازی تعهدات شرکت برق استان در اردوگاه است.

مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان ابراز داشت: ساخت ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و تجهیر شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام با همکاری راه و شهرسازی استان که ساخت آن توسط اداره کل راه و شهرسازی و تجهیز برعهده آبفا است.

وی با اشاره به تعهدات شرکت گاز گفت: تعهدات این شرکت استانداردسازی آشپزخانه شامل سیستم گازرسانی، رنگ آمیزی، اصلاح و تعویض شبکه‌های فرسوده، اصلاح سیستم تهویه آشپزخانه است که مقرر شده با همکاری سازمان نظام مهندسی اقدامات فوری انجام شود.

اخوان در ادامه در خصوص تعهدات شهرداری عنوان کرد: مقرر شد محوطه‌سازی و آسفالت‌ریزی ضلع شمالی ۷۰۰ متر مربع آسفالت ریزی و ۴۰۰ متر مربع محوطه سازی و بتن ریزی و همچنین نصب سقف کاذب زائرسرا توسط شهرداری انجام شود.

وی تصریح کرد: تعهدات اداره کل راه و شهرسازی؛ محوطه سازی ضلع غربی زائرسرا به متراژ ۴۰۰ متر مربع و تعویض پنجره‌های آهنی به upvc ، رنگ آمیزی داخل و خارج زائرسرا، بهسازی و تعمیر ریل در اصلی زائرسرا، مفروش کردن نمازخانه با فرش سجاده‌ای و ساخت محراب و تامین ۴۳۰ تشک، بالش و پتو که پس از گذشت ۱۵ سال نیاز به تعویض دارد.

مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان در خصوص زائرسرای شهید همدانی در اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت: به دلیل بارندگی کل ساختمان را آب فراگرفته بود و تعهداتی برای شرکت آبفا و آب منطقه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تعهدات شهردای از قبیل تامین سیستم سمعی و بصری نمازخانه و تهیه خاک مرغوب جهت باغچه و فضای سبز است.

اخوان ابراز داشت: تعهدات اداره کل راه و شهرسازی شامل بتن‌ریزی در محوطه اردوگاه به متراژ ۱۱ هزار و ۹۰۰ مترمربع و دیوارکشی برای محصور کردن به متراژ ۴۶۰ متر است.

وی ادامه داد: تعهدات شرکت برق هم شامل جابجایی تیرهای برق محوطه و تعویض کابل‌ها به خودنگهدار و اصلاح روشنایی زائرسرا است.

مدیر دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری همدان گفت: توسط شرکت گار نیز گازرسانی و رنگ آمیزی لوله‌های گاز، استانداردسازی و تجیز آشپزخانه و نصب سیستم تهویه در آشپزخانه، مفروش کردن نمازخانه‌ها و ساخت محراب و جداسازی نمازخانه خواهران و برادران با پارتیشن و به دلیل کمبود تخت ۲۰۰ تخت برای زائرسرا به دلیل کمبود تخت دوطبقه به همراه ملزومات آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار