خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

پایگاه‌های نیکوکاری در استان سمنان برپا می‌شود

علی بحیرایی از برپایی پایگاه‌های نیکوکاری از ۱۲ اسفند در استان سمنان خبر داد و گفت: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز اهدا کنند.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۶۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی بحیرایی با بیان اینکه اسفندماه درست در ایام پایانی سال همزمان با ۱۴ اسفندماه به نام احسان و نیکوکاری رقم خورده است، ابراز داشت: طبق سنوات گذشته پایگاه‌های جشن نیکوکاری در استان سمنان برپا می‌شود.

وی بابیان اینکه مدارس، مراکز نیکوکاری شهرها و محل برپایی نماز جمعه میعادگاه عاشقانی که همواره دستگیر نیازمندان بوده و هستند، افزود: این پایگاه‌ها از ۱۲ لغایت ۱۴ اسفندماه سال جاری برقرار هستند و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه شعار جشن نیکوکاری «عیدی برای همه» نام‌گذاری شده است، ابراز داشت: جشن نیکوکاری تنها به این ایام خلاصه نمی‌شود و هموطنان می‌توانند تا پایان سال هم استانی‌های خود را در این کار نیک و پسندیده یاری دهند.

بحیرایی بابیان اینکه ۱۳۰ مرکز نیکوکاری در استان سمنان فعال است، تصریح کرد: کمیته امداد نه تنها در حوزه کمک‌های نقدی و غیر نقدی یاریگر مستمندان است بلکه ۱۶ مراکز تخصصی فرهنگی نیز برای فرهنگ‌سازی در استان سمنان فعالیت دارند و هم استانی‌ها می‌توانند به این مراکز نیز کمک کنند.

وی بابیان اینکه از آموزش‌وپرورش استان سمنان انتظار می‌رود تا طبق روال هر سال در این کار خیر هر چه بیشتر مشارکت داشته باشد، افزود: فضای مجازی و اپلیکیشن شاد ظرفیت خوبی تا بتواند فرهنگ احسان و نیکوکاری را بیش از پیش در جامعه نهادینه کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها