خبرهای داغ:

از برگزاری گشت محله محور تا تمرینات فوتسال به همت بسیجیان سرخه ای

ویژه برنامه های گشته محله محور و تمرینات فوتسال به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۵۷
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با هدف برقراری امنیت و آرامش در سطح محله و خیابان های شهر گشت محله محور بسیج با حضور ده نفر از بسیجیان فعال پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سرخه برگزار شد.

همچنین برگزاری تمرین فوتبال حلقه ی شهید فیض و برپایی حلقه صالحین شهید ایمانی نسب از دیگر برنامه های اجرایی این پایگاه مقاومت بوده است.

محمدرضا امامی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در حاشیه اجرای این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب یکی از برکات نظام را امنیت عنوان کردند که به برکت دفاع مقدس و خون شهدا امروز در کشور امنیت پایداری برقرار است.

او افزود: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بیان داشت: در جهت تامین سلامتی بسیجیان و افزایش توان جسمانی آن ها همراه با اوقات مفرح تمرینات و مسابقات ورزشی به صورت مداوم در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شده و بسیجیان استقبال خوبی از برنامه ها دارند.

امامی عنوان کرد: حلقه صالحین شهید ایمانی نسبت ویژه رده سنی نوجوانان با محوریت زندگی نامه شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها